←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa ninja grawitacja

Zablokowany

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 09.06.2011

Witam mam problem z gawitacjom u ninj czy może mi ktoś zrobić taska żeby ustawiało niewidoczność i grawitacje 200/800 ? probowałem nie wyszło

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 09.06.2011

Jeśli chodzi o to, że miałeś błąd przy kompilacji to proszę bardzo bez błędów.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 09.06.2011

nie zajmuję się nowym codem, ale masz:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "130hp, 125% biegu, Bardzo slabo widoczny, wysoko skacze";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
fm_set_user_gravity(id, 0.4)
fm_set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 4);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja zostala stworzona przez Pusty [b]")
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

engclient_cmd(id, "weapon_knife");
fm_set_user_gravity(id, 0.4)
fm_set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 4);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Dodano 09 czerwiec 2011 - 15:08:
@up, V3ko, po co dodawać nowego taska, jak można dodać w spawnie który jest już zdeklarowany i po wybraniu klasy w cod_class_enabled?
Użytkownik góruś edytował ten post 09.06.2011 14:07
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 09.06.2011

MI chodzi o taska który ustawia co powiedzmy 2 sekundy gravite i niewidzialnosc xD
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 09.06.2011

i chcesz aby po jakimś czasie znikała ta niewidzialność i grawitacja + task był stały?
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 09.06.2011

NIE chce żeby co 2 sekundy ustawiało 200/800 gravity i niewidzialność bo jak użyje spadochronu to niewidzialność się usuwa a tego nie chcę
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 09.06.2011

czyli musisz zmienić jeszcze taska, z plugin_init usuń a dodaj do cod_class_enabled to:

set_task(2.0, "Grawitacja", id+643, _, _, "b");

i dodaj w cod_class_disabled

remove_task(id+643);


(oczywiście już do wersji podanej przez V3ko)
Użytkownik góruś edytował ten post 09.06.2011 14:28
Odpowiedz

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 09.06.2011

Górus on tak zrobił, ja poprawiłem mu tylko błędy kompilacji ^.^
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 09.06.2011

przecież w załączniku jest tylko set_task(1.0, "Grawitacja");, który wywołany by został tylko raz, chyba, że ma zrobione tylko nie podał, to co innego, w każdym bądź razie chyba temat doszedł do końca
Odpowiedz
Zablokowany