Klasa ninja grawitacja
Jak się nazwać
09.06.2011
Witam mam problem z gawitacjom u ninj czy może mi ktoś zrobić taska żeby ustawiało niewidoczność i grawitacje 200/800 ? probowałem nie wyszło
Załączone pliki
V3ko
09.06.2011
Jeśli chodzi o to, że miałeś błąd przy kompilacji to proszę bardzo bez błędów.
Załączone pliki
góruś
09.06.2011
nie zajmuję się nowym codem, ale masz:
Dodano 09 czerwiec 2011 - 15:08:
@up, V3ko, po co dodawać nowego taska, jak można dodać w spawnie który jest już zdeklarowany i po wybraniu klasy w cod_class_enabled?
Użytkownik góruś edytował ten post 09.06.2011 14:07
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "130hp, 125% biegu, Bardzo slabo widoczny, wysoko skacze";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
fm_set_user_gravity(id, 0.4)
fm_set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 4);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja zostala stworzona przez Pusty [b]")
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
fm_set_user_gravity(id, 0.4)
fm_set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 4);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0
if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}
Dodano 09 czerwiec 2011 - 15:08:
@up, V3ko, po co dodawać nowego taska, jak można dodać w spawnie który jest już zdeklarowany i po wybraniu klasy w cod_class_enabled?
Użytkownik góruś edytował ten post 09.06.2011 14:07
Jak się nazwać
09.06.2011
MI chodzi o taska który ustawia co powiedzmy 2 sekundy gravite i niewidzialnosc
góruś
09.06.2011
i chcesz aby po jakimś czasie znikała ta niewidzialność i grawitacja + task był stały?
Jak się nazwać
09.06.2011
NIE chce żeby co 2 sekundy ustawiało 200/800 gravity i niewidzialność bo jak użyje spadochronu to niewidzialność się usuwa a tego nie chcę
góruś
09.06.2011
czyli musisz zmienić jeszcze taska, z plugin_init usuń a dodaj do cod_class_enabled to:
i dodaj w cod_class_disabled
(oczywiście już do wersji podanej przez V3ko)
Użytkownik góruś edytował ten post 09.06.2011 14:28
set_task(2.0, "Grawitacja", id+643, _, _, "b");
i dodaj w cod_class_disabled
remove_task(id+643);
(oczywiście już do wersji podanej przez V3ko)
Użytkownik góruś edytował ten post 09.06.2011 14:28
góruś
09.06.2011
przecież w załączniku jest tylko set_task(1.0, "Grawitacja");, który wywołany by został tylko raz, chyba, że ma zrobione tylko nie podał, to co innego, w każdym bądź razie chyba temat doszedł do końca