Co jest odpowiedzialne za bind?
Itachi
08.06.2011
public StworzRakiete(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");
poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Co z tego odpowiada za Przycisk ktory sie uzywa??
Nic innego nie moge znależć
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nie a juz rakiet
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Co jakis czas
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
Odpowiedzialne za zrobienie Rakiety, Wiec co jest odpowiedzialne za przycisk? ...
Nigdzie nie znalazlem
Przeszukalem caly Kod .sma i nie znalazlem
Użytkownik Itachi edytował ten post 08.06.2011 16:36
sharkowy
08.06.2011
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");?
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.06.2011 17:02
Itachi
08.06.2011
W tym problem ze tego nie ma
[CoD Stary] Cod mod by Karnerrr - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Stad Mam CoD'a
Użytkownik Itachi edytował ten post 08.06.2011 17:06
[CoD Stary] Cod mod by Karnerrr - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Stad Mam CoD'a
Użytkownik Itachi edytował ten post 08.06.2011 17:06
Goliath
08.06.2011
To masz starego CoD'a, a nie nowego... W starym za używanie przedmiotów odpowiada to:
Czyli w skrócie - gdy graczowi odtworzy się dźwięk common/wpn_denyselect.wav (a tak się dzieje po naciśnięciu klawisza "E"), uruchomiona zostanie funkcja z odpalaniem rakiet itd.
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
UzyjPrzedmiotu(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Czyli w skrócie - gdy graczowi odtworzy się dźwięk common/wpn_denyselect.wav (a tak się dzieje po naciśnięciu klawisza "E"), uruchomiona zostanie funkcja z odpalaniem rakiet itd.
Itachi
08.06.2011
dzięki
Heh
Dobra juz zrozumialem
Użytkownik Itachi edytował ten post 08.06.2011 17:09
Heh
Dobra juz zrozumialem
Użytkownik Itachi edytował ten post 08.06.2011 17:09
sharkowy
08.06.2011
Post do kasacji, zakręciłem się
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.06.2011 17:12
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.06.2011 17:12
Goliath
08.06.2011
Nie jestem pewien, ale chyba tak.
EDIT: Tylko nie w publicu EmitSound, tylko np. w preThinku
Użytkownik Goliath edytował ten post 08.06.2011 17:12
EDIT: Tylko nie w publicu EmitSound, tylko np. w preThinku
Użytkownik Goliath edytował ten post 08.06.2011 17:12
sharkowy
08.06.2011
Tylko nie w publicu EmitSound
No właśnie, tu się zakręciłem
/ok koniec offtopu:D
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.06.2011 17:15
Itachi
08.06.2011
Czyli poczekajcie
Jezeli chce miec Np. Rakiete na V to +Use musze zbindować na V, a spadochron na E, to np. zamiast button & IN_USE zamienić na IN_DUCK i wtedy E zbindować na Duck?
Bo z tego co od was wywnioskowałem, to nie da się zmienić tego Sounda, bo on jest zbindowany w Csie, więc musze zmienić Binda do +USE A bind do Spadochrou musze zmienić na E? ...
Czy istnieje jakaś komenda/cos innego zeby zmienić ten dźwięk na inny button? ...
Użytkownik Itachi edytował ten post 08.06.2011 17:34
Jezeli chce miec Np. Rakiete na V to +Use musze zbindować na V, a spadochron na E, to np. zamiast button & IN_USE zamienić na IN_DUCK i wtedy E zbindować na Duck?
Bo z tego co od was wywnioskowałem, to nie da się zmienić tego Sounda, bo on jest zbindowany w Csie, więc musze zmienić Binda do +USE A bind do Spadochrou musze zmienić na E? ...
Czy istnieje jakaś komenda/cos innego zeby zmienić ten dźwięk na inny button? ...
Użytkownik Itachi edytował ten post 08.06.2011 17:34
Goliath
08.06.2011
register_clcmd("rakieta", "StworzRakiete");
Teraz możesz wpisać w konsoli:
bind "v" "rakieta"
Itachi
08.06.2011
Tylko czy to nie bedzie robic rakiety dla kazdej klasy? ...
Moze trzeba dodac
??
Moze trzeba dodac
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
??
Goliath
08.06.2011
Można to dodać, choć i tak zadziała tu warunek:
Więc nie będziesz mógł strzelać rakietami, jeżeli nie zdefiniowałeś dla klasy/itemu ilosc_rakiet_gracza[id] = ileśtam.
Użytkownik Goliath edytował ten post 08.06.2011 18:50
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Więc nie będziesz mógł strzelać rakietami, jeżeli nie zdefiniowałeś dla klasy/itemu ilosc_rakiet_gracza[id] = ileśtam.
Użytkownik Goliath edytował ten post 08.06.2011 18:50