Dodanie "wszedł vip" do pluginu VIP
Poldek119
07.06.2011
Witam
Czy może mi ktoś dołożyć informację o wejściu vipa na serwer w niżej podanym pluginie.
Oraz czy może mi ktoś powiedzieć jak dodawać vip skoro korzystam a amxbans i mogę dodawać adminów tylko na stronie (czy tam też mam dodawać vip ? jak tak to na jakich uprawnieniach i flagach ?)
sma dodaje również w załączniku.
Czy może mi ktoś dołożyć informację o wejściu vipa na serwer w niżej podanym pluginie.
Oraz czy może mi ktoś powiedzieć jak dodawać vip skoro korzystam a amxbans i mogę dodawać adminów tylko na stronie (czy tam też mam dodawać vip ? jak tak to na jakich uprawnieniach i flagach ?)
#define DAMAGE_RECIEVED #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> new mpd, mkb, mhb new maxplayers new g_MsgSync new health_add new health_hs_add new health_max new nKiller new nKiller_hp new nHp_add new nHp_max #if defined DAMAGE_RECIEVED new g_MsgSync2 #endif public plugin_init() { register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno") mpd = register_cvar("money_per_damage","3") mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500") mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200") health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15") health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30") health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100") register_event("Damage","Damage","b") register_event("DeathMsg","death_msg","a") register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start"); register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0") maxplayers = get_maxplayers() g_MsgSync = CreateHudSyncObj() #if defined DAMAGE_RECIEVED g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() #endif } public Damage(id) { new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint) if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd) if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb) cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money) } } public death_msg() { if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300) } public logevent_Round_Start() { new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(player, "weapon_hegrenade"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_smokegrenade"); give_item(player, "item_kevlar"); give_item(player, "item_assaultsuit"); give_item(player, "item_thighpack"); } } } public hook_death() { // Killer id nKiller = read_data(1) if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) ) { nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add) } else nHp_add = get_pcvar_num (health_add) nHp_max = get_pcvar_num (health_max) // Updating Killer HP if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H)) return; nKiller_hp = get_user_health(nKiller) nKiller_hp += nHp_add // Maximum HP check if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max set_user_health(nKiller, nKiller_hp) // Hud message "Healed +15/+30 hp" set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1) show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add) // Screen fading message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller) write_short(1<<10) write_short(1<<10) write_short(0x0000) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(200) write_byte(75) message_end() }
sma dodaje również w załączniku.
grs4 07.06.2011
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
Dodaj do users.ini
np
"Gracz" "Haslo" "H"
Mozesz zmienic flage w if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) ADMIN_LEVEL_H mozesz dac na jaka chcesz tylko nie cyfry
Dodano 07 czerwiec 2011 - 13:39:
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
new nazwa_gracza_vip[33]
new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno")
mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200")
health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
register_event("Damage","Damage","b")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
maxplayers = get_maxplayers()
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public Damage(id)
{
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}
}
public death_msg()
{
if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}
public logevent_Round_Start()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
give_item(player, "item_kevlar");
give_item(player, "item_assaultsuit");
give_item(player, "item_thighpack");
}
}
}
public hook_death()
{
// Killer id
nKiller = read_data(1)
if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
{
nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
}
else
nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
// Updating Killer HP
if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
return;
nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
nKiller_hp += nHp_add
// Maximum HP check
if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
// Hud message "Healed +15/+30 hp"
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
// Screen fading
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
write_short(1<<10)
write_short(1<<10)
write_short(0x0000)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(75)
message_end()
}
public client_connect(id)
{
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza_vip, 32)
client_print(0, print_chat, "Na serwer wszedl VIP %s", nazwa_gracza_vip)
}
}
Nie robilem w amxstudio wiec nie wiem czy ebdzie dzialac
Użytkownik grs4 edytował ten post 07.06.2011 13:43
Poldek119
07.06.2011
Nie bardzo kumam jak dodać tego vipa
Mam dodac do user.ini np
"POLDEK" "1234" "H"
a jak na steam ?
ip ?
Przy kompilacji wyskakują błędy więc nie wstawie na serwer
Użytkownik Poldek119 edytował ten post 07.06.2011 14:28
Mam dodac do user.ini np
"POLDEK" "1234" "H"
a jak na steam ?
ip ?
Przy kompilacji wyskakują błędy więc nie wstawie na serwer
Użytkownik Poldek119 edytował ten post 07.06.2011 14:28
grs4 07.06.2011
Tak
"STEAM_0: 0:123456" "" "H" ""
"123.45.67.89" "" "H" ""
"NICK" "HASLO" "H" ""
albo z malych H czyli h
"STEAM_0: 0:123456" "" "H" ""
"123.45.67.89" "" "H" ""
"NICK" "HASLO" "H" ""
albo z malych H czyli h
WarRIorS 07.06.2011
na nick jak zakładasz
"NICK" "HASLO" "h" "a"
jakby co bo kolega zapomniałdopisać a
A dokładnie
cstrike/adons/amxmodx/configs/users.ini
Użytkownik WarRIorS edytował ten post 07.06.2011 14:48
"NICK" "HASLO" "h" "a"
jakby co bo kolega zapomniałdopisać a
A dokładnie
cstrike/adons/amxmodx/configs/users.ini
Użytkownik WarRIorS edytował ten post 07.06.2011 14:48
Poldek119
07.06.2011
NIESTETY NIE DZIAŁA
wpisałem w user.ini
"webik" "bzdura" "H" "a"
"-=*R@F@L*=-" "a" "H" "a"
tych dwóch i nie dostali vipa
udało mi sie przez amxbans ake moge tylko na steam dodaje uprawnienia "itz" oraz flage "ce"
jest to jakieś wyjście ale jak dawać na nick i haslo
DOSZEDŁEM DO TEGO ŻE MOGĘ DODAĆ ALL W AMXBANS
POZOSTAJE PRZEROBIENIE PLUGINU
Użytkownik Poldek119 edytował ten post 07.06.2011 16:48
wpisałem w user.ini
"webik" "bzdura" "H" "a"
"-=*R@F@L*=-" "a" "H" "a"
tych dwóch i nie dostali vipa
udało mi sie przez amxbans ake moge tylko na steam dodaje uprawnienia "itz" oraz flage "ce"
jest to jakieś wyjście ale jak dawać na nick i haslo
DOSZEDŁEM DO TEGO ŻE MOGĘ DODAĆ ALL W AMXBANS
POZOSTAJE PRZEROBIENIE PLUGINU
Użytkownik Poldek119 edytował ten post 07.06.2011 16:48
Jak się nazwać
07.06.2011
No to tak ADMIN_LEVEL_H to do pisujesz "nick" "haslo" "t" "a" Dlaczego T? Bo admin_level_h to jest flaga t a nie H!!!
stepdub
07.06.2011
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define VERSION "1.0"
public plugin_init() {
register_plugin("VIP Connect Info", VERSION, "stepdub");
}
public client_putinserver(id){
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
if(!get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H) return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.05, -1.0, 1, 3.5, 3.5, 0.5, 5.0);
show_hudmessage(0, "Wchodzi VIP^n%s", name);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
łap oddzielny plug-in ;x
Poldek119
08.06.2011
Czyli mam skompilować i dograć jako osobny plugin.
A czy będzie działało jak dodaje vip przez amxbans ?
Dodaje nadając uprawnienia :itz" oraz flagę "ce" jak na steam
Dodano 08 czerwiec 2011 - 20:14:
Dodałem twój plugin i każdy kto wchodzi ma napis wszedł vip
Da rade zmienić na kolor zielony i nie migający
A czy będzie działało jak dodaje vip przez amxbans ?
Dodaje nadając uprawnienia :itz" oraz flagę "ce" jak na steam
Dodano 08 czerwiec 2011 - 20:14:
Dodałem twój plugin i każdy kto wchodzi ma napis wszedł vip
Da rade zmienić na kolor zielony i nie migający