Klasa niewidzialna
BliBs_Pl
05.06.2011
Witam!
Chcę zrobić klasę kucacza który po prostu będzie niewidzialny tylko gdy będzie kucał i miał nóż. Nie do końca wiem co napisać ale szósty zmysł powiedział mi żebym zrobił to tak :
Jednak wiem że jest to zrobione źle bo niewidzialny jest jak ma kose albo jak kuca. Więc pomóżcie
Chcę zrobić klasę kucacza który po prostu będzie niewidzialny tylko gdy będzie kucał i miał nóż. Nie do końca wiem co napisać ale szósty zmysł powiedział mi żebym zrobił to tak :
public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); new weapon = get_user_weapon(id); if(weapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); } }
Jednak wiem że jest to zrobione źle bo niewidzialny jest jak ma kose albo jak kuca. Więc pomóżcie
sharkowy
05.06.2011
Nie mam teraz czasu by pomyśleć spróbuj tak.
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK && if(weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
}
}