←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

problem z compilacja SMa

Zablokowany

  • +
  • -
adiii - zdjęcie adiii 03.06.2011

Mam problem z compilacją bo na test chciałem sobie przerobić klase na premium ze zwykłej ale coś chyba mi nie poszło czytałem juz poradnik jak to zrobić wydyawało się że wszystko robie dobrze ale przy compilacji jest błąd taki :/tmp/textmd49w9.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
Oto SMA :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 ||Klocek|| A.D.I", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	{
		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_klase[killer])
		return;
		
	if(random(2))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	if(item)
		return;
	
	if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
		return;
		
	new nick_zlodzieja[33];
	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

Proszę napisać co robię źle PLXx!!
Użytkownik adiii edytował ten post 03.06.2011 12:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 03.06.2011

fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
Google translate (Więc nawet jak byś nie wiedział ocb to po translatorze powinieneś zrozumieć)
fatal error 100: nie można odczytać z pliku: "codmod"
Pobierz codmod.inc i wrzuć tam gdzie masz kompilatora do scripting/include
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 03.06.2011 12:50
Odpowiedz

  • +
  • -
adiii - zdjęcie adiii 03.06.2011

Ale ok mam te codmod.inc ale gdzie mam to wkleić do "scripting/include" ja czegoś takiego nie mam tylko to gdzie zainstalowane wbijam AMXX_Studio_1.4.3_final potem jest amx_studi.exe i config ale nie ma scripting/include ?? !!

Dodano 03 czerwiec 2011 - 13:10:
Aaaaaaaaaaaaaaaaa to ja mam na serwer wrzucic ?? do FTP ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 03.06.2011

Dodano 03 czerwiec 2011 - 13:10:
Aaaaaaaaaaaaaaaaa to ja mam na serwer wrzucic ?? do FTP ?

I co przez www będziesz jakoś kompilował ?

Ale ok mam te codmod.inc ale gdzie mam to wkleić do "scripting/include" ja czegoś takiego nie mam tylko to gdzie zainstalowane wbijam AMXX_Studio_1.4.3_final potem jest amx_studi.exe i config ale nie ma scripting/include ?? !!

Wpisz w szukajke na PC: "amxmodx-1.8.1-base", a jak tego nie znajdzie to "include" i szukasz gdzie by to mogło być.
Odpowiedz
Zablokowany