problem z compilacja SMa
adiii
03.06.2011
Mam problem z compilacją bo na test chciałem sobie przerobić klase na premium ze zwykłej ale coś chyba mi nie poszło czytałem juz poradnik jak to zrobić wydyawało się że wszystko robie dobrze ale przy compilacji jest błąd taki :/tmp/textmd49w9.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
Oto SMA :
Użytkownik adiii edytował ten post 03.06.2011 12:44
Oto SMA :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 ||Klocek|| A.D.I", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(2)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { if(item) return; if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id]) return; new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); }Proszę napisać co robię źle PLXx!!
Użytkownik adiii edytował ten post 03.06.2011 12:44
Onyke
03.06.2011
fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
Google translate (Więc nawet jak byś nie wiedział ocb to po translatorze powinieneś zrozumieć)
fatal error 100: nie można odczytać z pliku: "codmod"
Pobierz codmod.inc i wrzuć tam gdzie masz kompilatora do scripting/include
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 03.06.2011 12:50
Google translate (Więc nawet jak byś nie wiedział ocb to po translatorze powinieneś zrozumieć)
fatal error 100: nie można odczytać z pliku: "codmod"
Pobierz codmod.inc i wrzuć tam gdzie masz kompilatora do scripting/include
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 03.06.2011 12:50
adiii
03.06.2011
Ale ok mam te codmod.inc ale gdzie mam to wkleić do "scripting/include" ja czegoś takiego nie mam tylko to gdzie zainstalowane wbijam AMXX_Studio_1.4.3_final potem jest amx_studi.exe i config ale nie ma scripting/include ?? !!
Dodano 03 czerwiec 2011 - 13:10:
Aaaaaaaaaaaaaaaaa to ja mam na serwer wrzucic ?? do FTP ?
Dodano 03 czerwiec 2011 - 13:10:
Aaaaaaaaaaaaaaaaa to ja mam na serwer wrzucic ?? do FTP ?
Onyke
03.06.2011
I co przez www będziesz jakoś kompilował ?Dodano 03 czerwiec 2011 - 13:10:
Aaaaaaaaaaaaaaaaa to ja mam na serwer wrzucic ?? do FTP ?
Wpisz w szukajke na PC: "amxmodx-1.8.1-base", a jak tego nie znajdzie to "include" i szukasz gdzie by to mogło być.Ale ok mam te codmod.inc ale gdzie mam to wkleić do "scripting/include" ja czegoś takiego nie mam tylko to gdzie zainstalowane wbijam AMXX_Studio_1.4.3_final potem jest amx_studi.exe i config ale nie ma scripting/include ?? !!