←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Optymalizacja Cod'a

Zablokowany

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 03.06.2011

Witam. Mam do was pytanie, co bardziej obciąża serwer. Czy pisanie do każdego itemu np. w public takedamage czegoś takiego:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
		damage+=10;
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 60 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
		damage *= 2

po 5 razy, czy lepiej zrobić tak jak na diablo zmiennną od obrażeń np. c_damage i publica do niej?
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 03.06.2011

Lepiej było by ze switchem.
Bo ify żrą tego procka. Tak jak ty piszesz, najlepiej zmienna i public do tego chodź zależy co tam dasz.
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 03.06.2011

np.jak jest na diablo do wysysania Hp.

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
	if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}

dać to zamiast w take damage do kazdego itemu dawac if'a.
Odpowiedz
Zablokowany