Błąd - Zadużo znaków w lini
Emixx.
01.06.2011
Witajcie, mam błąd przy kompilacji.
Wywala
Fragment:
Linia 1865:
Moglibyście podać rozwiązanie ?
Wywala
Spoiler
Fragment:
Spoiler
Linia 1865:
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
Moglibyście podać rozwiązanie ?
KAMIKADZEKKS
01.06.2011
podaj całe SMA
daj zalącznik
Użytkownik KAMIKADZEKKS edytował ten post 01.06.2011 17:38
daj zalącznik
Użytkownik KAMIKADZEKKS edytował ten post 01.06.2011 17:38
Onyke
01.06.2011
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. Pancerz [%i] [Ilosc twojego pancerza zwieksza sie]^n\w6. Grawitacja [%i] [Masz wieksza grawitacje]",
player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_gravity[id])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
@up
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 01.06.2011 17:40
R3X
01.06.2011
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n \ \w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w \ 5. Pancerz [%i] [Ilosc twojego pancerza zwieksza sie]^n\w6. Grawitacja [%i] [Masz wieksza grawitacje]", player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_gravity[id])gdyby był problem jeszcze ze stringiem to można go złamać znakiem \
Emixx.
01.06.2011
Ok, jeszcze jedno pytanko.
I wywala mi tutaj `tag mismatch` w lini
i
Jak to naprawić? Dodałem zmienną player_gravity, muszę dodać jeszcze new grawitacja2 ?
Spoiler
I wywala mi tutaj `tag mismatch` w lini
new grawitacja2 = player_gravity[id]/200
i
set_user_gravity(id, grawitacja)
Jak to naprawić? Dodałem zmienną player_gravity, muszę dodać jeszcze new grawitacja2 ?
Emixx.
01.06.2011
No way, dalej to samo.
Edit .
Do zamknięcia ;]
Użytkownik Emixx. edytował ten post 01.06.2011 18:37
Edit .
Do zamknięcia ;]
Użytkownik Emixx. edytował ten post 01.06.2011 18:37
JLB. Leo 01.06.2011
nie do końca bo było jeszcze wiele błędów
np. zmienna nie była tablicą z indexami, i zamiast na górze była zadeklarowana w funkcji
naprawione na GG, już można rzeczywiście close
np. zmienna nie była tablicą z indexami, i zamiast na górze była zadeklarowana w funkcji
naprawione na GG, już można rzeczywiście close