Jak dodać frakcje do klas, jeśli każdą klasę mam w osobnym pliku?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodawanie frakcji
Started By Kidex, 01.06.2011 16:55
2 replies to this topic
#2
Posted 01.06.2011 17:43
Nie napisałeś do jakiego moda ale podejrzewam że nowy codmod.
[CoD Nowy] Dodawanie frakcji - 2 sposoby - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Nowy] Dodawanie frakcji - 2 sposoby - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#3
Posted 02.06.2011 13:26
Robie wszystko jak w poradnika, ale przy kompilacji wyskakuje taki błąd:
A tak wygląda amadeusz:
codclass_amadeusz.sma(25) : error 088: number of arguments does not match definition
A tak wygląda amadeusz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Polacy");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users