Witam. Chciałbym zrobić na CoDa efekt fireballa zamiast rakiety. Wiem, że kiedyś był jego opis na stronie darkgl, ale już nie ma tam tego poradnika.
Czy mógłby mi ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić? (Wiem, że to ustawienia w SMA, a nie w modelu rakiety). Jedyne co znalazłem to to:
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(22);
write_short(fEntity);
write_short(sprite_beam);
write_byte(45);
write_byte(4);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(25);
message_end() ;
}
Ale nie działa, problem z sprite beam i czymś jeszcze. Proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
1 reply to this topic
#1
Posted 31.05.2011 22:26
#2
Posted 01.06.2011 15:02
masz
Spoiler