←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Licznik fragow + ilosc fragow na 1 zyciu

Zablokowany

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 31.05.2011

A wiec prosil bym o o plugin w ktorym liczyylo by mi fragi od kad wszedlem na serwer + to zeby pokazywalo najwiekszo ilosc fragow zdobytych na 1 zyciu. Z tym licznikem to chodzi mi o to aby ilos fragow sie kasowala gdy wyjdziemy z serwera czyli kiedy wchodzimy na serwer mamy 0 fragow. dziki z gory
Odpowiedz

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 31.05.2011

Zobacz to

#include <amxmodx>
#include <fun>

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
        register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
        register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
        SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() 
{
        new headshot,attacker=read_data(1);
        new victim=read_data(2);
        headshot=read_data(3);
        
        KILL[attacker]++;
        if(headshot) HS[attacker]++;
        
        KILL[victim]=0;
        HS[victim]=0;
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
        set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 31.05.2011

ooo prawie ale po zabici calosc sie resetuje a mi chodzi tylko o rekord proszę aby ktos to poprawil, blagamD:D
Odpowiedz

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 31.05.2011

Nie wiem o co Ci za bardzo chodzi..
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 01.06.2011

a wiec chodzi mi o to ze jak mam
Fragi; liczba
HS: liczba
Rekord: (1/liczba)
jesli mnie ktos zabije to sie wszystko kasuje. Fragi , HS oraz Rekordy wiec jak to naprawic pls
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 01.06.2011

Nie wiem czy dobrze wszystko 'przepisałem' ale powinno byc lepiej.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define TASKHUD 666

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}

public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 01.06.2011

no teraz to w ogóle nie dzialaXD naprawi ktos to 1 aby sie nie kasowoalo po padnieciu
Odpowiedz

JLB. Leo - zdjęcie JLB. Leo 01.06.2011

jesli mnie ktos zabije to sie wszystko kasuje. Fragi , HS oraz Rekordy wiec jak to naprawic pls


chcesz żeby się nie kasował Rekord, tylko Fragi i HS?
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 01.06.2011

Przepraszam mój błąd.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define TASKHUD 666

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}

public ShowHud(id)
{
id-=TASKHUD
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}
Odpowiedz

JLB. Leo - zdjęcie JLB. Leo 01.06.2011

sprawdź:

#include <amxmodx>
#include <fun>

new KILL[33],HS[33],FRAGS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

if(KILL[attacker]>FRAGS[attacker])
FRAGS[attacker] = KILL[attacker]

KILL[victim]=0;
HS[victim]=0;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i]",KILL[id],HS[id],FRAGS[id]);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 03.06.2011

chodzi mi o to ze fragi rekord i hs kasuja sie tylko przy wyjsciu z serwera. A podaczas gry zostaja naliczane fragi,HS oraz rakordy lecz rekord ma sie zmienic po pobicu go
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 03.06.2011

Sprawdź.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define TASKHUD 666

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}

public ShowHud(id)
{
id-=TASKHUD
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}
Odpowiedz

JLB. Leo - zdjęcie JLB. Leo 03.06.2011


#include <amxmodx>
#include <fun>

new KILL[33],HS[33],FRAGS[33];
new rkill[33], rhs[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
rkill[attacker]++;

if(headshot)
{
HS[attacker]++;
rhs[attacker]++;
}

if(rkill[attacker]>FRAGS[attacker])
FRAGS[attacker] = rkill[attacker]

rkill[victim] = 0;
rhs[victim] = 0;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i]",KILL[id],HS[id],FRAGS[id]);
}


Działa w teorii ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 03.06.2011

dziala dzięki za pomoc + leca
Odpowiedz

JLB. Leo - zdjęcie JLB. Leo 04.06.2011

które było poprawne?
Odpowiedz
Zablokowany