Licznik fragow + ilosc fragow na 1 zyciu
NewaX
31.05.2011
A wiec prosil bym o o plugin w ktorym liczyylo by mi fragi od kad wszedlem na serwer + to zeby pokazywalo najwiekszo ilosc fragow zdobytych na 1 zyciu. Z tym licznikem to chodzi mi o to aby ilos fragow sie kasowala gdy wyjdziemy z serwera czyli kiedy wchodzimy na serwer mamy 0 fragow. dziki z gory
;((
31.05.2011
Zobacz to
#include <amxmodx> #include <fun> new KILL[33],HS[33]; new SyncHudObj; public plugin_init() { register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]"); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public eDeath() { new headshot,attacker=read_data(1); new victim=read_data(2); headshot=read_data(3); KILL[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; KILL[victim]=0; HS[victim]=0; return PLUGIN_CONTINUE; } public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b"); public ShowHud(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]); }
NewaX
31.05.2011
ooo prawie ale po zabici calosc sie resetuje a mi chodzi tylko o rekord proszę aby ktos to poprawil, blagamD:D
NewaX
01.06.2011
a wiec chodzi mi o to ze jak mam
Fragi; liczba
HS: liczba
Rekord: (1/liczba)
jesli mnie ktos zabije to sie wszystko kasuje. Fragi , HS oraz Rekordy wiec jak to naprawic pls
Fragi; liczba
HS: liczba
Rekord: (1/liczba)
jesli mnie ktos zabije to sie wszystko kasuje. Fragi , HS oraz Rekordy wiec jak to naprawic pls
Muzzi
01.06.2011
Nie wiem czy dobrze wszystko 'przepisałem' ale powinno byc lepiej.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define TASKHUD 666
new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");
public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}
NewaX
01.06.2011
no teraz to w ogóle nie dzialaXD naprawi ktos to 1 aby sie nie kasowoalo po padnieciu
JLB. Leo 01.06.2011
jesli mnie ktos zabije to sie wszystko kasuje. Fragi , HS oraz Rekordy wiec jak to naprawic pls
chcesz żeby się nie kasował Rekord, tylko Fragi i HS?
Muzzi
01.06.2011
Przepraszam mój błąd.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define TASKHUD 666
new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");
public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}
public ShowHud(id)
{
id-=TASKHUD
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}
JLB. Leo 01.06.2011
sprawdź:
#include <amxmodx>
#include <fun>
new KILL[33],HS[33],FRAGS[33];
new SyncHudObj;
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
if(KILL[attacker]>FRAGS[attacker])
FRAGS[attacker] = KILL[attacker]
KILL[victim]=0;
HS[victim]=0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i]",KILL[id],HS[id],FRAGS[id]);
}
NewaX
03.06.2011
chodzi mi o to ze fragi rekord i hs kasuja sie tylko przy wyjsciu z serwera. A podaczas gry zostaja naliczane fragi,HS oraz rakordy lecz rekord ma sie zmienic po pobicu go
Muzzi
03.06.2011
Sprawdź.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define TASKHUD 666
new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");
public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}
public ShowHud(id)
{
id-=TASKHUD
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}
JLB. Leo 03.06.2011
#include <amxmodx>
#include <fun>
new KILL[33],HS[33],FRAGS[33];
new rkill[33], rhs[33];
new SyncHudObj;
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
KILL[attacker]++;
rkill[attacker]++;
if(headshot)
{
HS[attacker]++;
rhs[attacker]++;
}
if(rkill[attacker]>FRAGS[attacker])
FRAGS[attacker] = rkill[attacker]
rkill[victim] = 0;
rhs[victim] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i]",KILL[id],HS[id],FRAGS[id]);
}
Działa w teorii