Na wstepie mowie Ja tylko wyciagnalem kod z DiabloModa modified by OnYkE
Chcesz dodac do Klasy Rakiety?A Niewiesz Jak?
Ten Poradnik jest dla Ciebie!
Znajdz:
#include <csx>
Dodaj pod:
#include <hamsandwich>
Znajdz:
new player_ring[33] //ring stats bust +5
Dodaj pod:
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
Jesli chcesz Zrobic na Binda to:
register_concmd("rakieta","StworzRakiete")
I teraz w consoli wpisujemy bind "Klawisz" "rakieta"
Jak chesz miec na R na Kosie to tak:
Szukasz:
//bow model
Dajesz pod:
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Twoja_Klasa){
StworzRakiete(id)
}
Szukamy:
register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
Dodaj Pod:
register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");
Dodaj na Koniec .sma DiabloModa:
[spojler]public StworzRakiete(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id] && is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 3 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
if(player_intelligence[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");
poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0+float(player_intelligence[attacker])/2 , 1);
}
remove_entity(ent);
}[/spojler]
Teraz jak dodac dana Ilosc Rakiet klasie:
Szukasz:
for (new i=0; i < 33; i++){
Dajesz Pod:
if(player_class[i] == Twoja_Klasa) ilosc_rakiet_gracza[i]=Ilosc_Rakiet
else if(player_class[i] == Twoja_Klasa) ilosc_rakiet_gracza[i]=Ilosc_Rakiet
else if(player_class[i] == Twoja_Klasa) ilosc_rakiet_gracza[i]=Ilosc_Rakiet
I Gotowe!
Poradnik napisany dla Bardziej Zielonych
Jesli zoc Zapomnialem ( Pomylilem ) Pisz w Komentarzach Poprawie!
Pozdrawiam!