[5.9l] Zmiana zapisu z SQL na nVault
Ocet:) 29.05.2011
W tym Poradniku Przedstawie wam jak zrobić Slynnego DiabloModa 5.9l [SQL] na DiabloMod 5.9l [nVault]!
Wiec Do Dzieła!
Znajdz:
#include <sqlx>
Za mien na:
#include <nvault>
Znajdz:
new bool:g_wasducking[MAX+1]
Dodaj pod:
new g_vault
Znajdz i Usun:
new player_class_lvl[33][9] new player_class_lvl_save[33] new player_xp_old[33] new database_user_created[33] new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Aha i Jeszcze usun:
new loaded_xp[33] new sqlstart = 30 // Tyle prob jest na mape na poprawne polaczenie - bo cos sie zapetla gdy wylancza sie serwer (zmiena mapy?) new asked_sql[33] new asked_klass[33] new olny_one_time=0
Znajdz i Usun:
// SQL // new Handle:g_SqlTuple new g_sqlTable[64] = "dbmod_tables" new g_boolsqlOK=0 // SQL //
W public plugin_init() usuń :
new map[32] get_mapname(map,31) new times[64] get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63) log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map) register_cvar("diablo_sql_host","localhost",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_user","root",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_pass","root",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_database","dbmod",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_table","dbmod_tablet",FCVAR_PROTECTED) register_cvar("diablo_sql_save","0",FCVAR_PROTECTED) // 0 - nick // 1 - ip // 2 - steam id
Oraz:
register_cvar("diablo_avg", "1")
I dodaj na poczatku plugin_init() :
g_vault = nvault_open("Diablo_stats")
Znajdz:
//Koniec noze
Usun:
Spoiler
Znajdz:
public savexpcom(id)
Zamien na:
public savexpcom(id) { if(get_cvar_num("SaveXP") == 1) { SubtractStats(id,player_b_extrastats[id]) SubtractRing(id) SaveXP(id) BoostStats(id,player_b_extrastats[id]) BoostRing(id) SaveXP(id) } }
public SaveXP(id) oraz public LoadXP(id) Zamien na:
Spoiler
Jeszcze usun:
public Save_xp_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
oraz
public Load_xp_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
oraz
public LoadAVG()
oraz
public Load_AVG_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
oraz
public look_for_none()
oraz
public select_class_query(id)
oraz
public select_class_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
public select_class(id,lx[]) oraz public select_class_menu(id, key)
Zamien na:
Spoiler
public changerace(id)
Zamien na:
public changerace(id)
{
set_user_health(id,0)
savexpcom(id)
client_connect(id)
select_class(id)
}
Znajdz:
public client_putinserver(id)
Zamien na:
public client_putinserver(id){
count_jumps(id)
JumpsLeft[id]=JumpsMax[id]
}
Znajdz:
public client_disconnect(id)
Zamien na:
public client_disconnect(id)
{
new ent
new playername[40]
get_user_name(id,playername,39)
player_dc_name[id] = playername
player_dc_item[id] = player_item_id[id]
if (player_b_oldsen[id] > 0.0) client_cmd(id,"sensitivity %f",player_b_oldsen[id])
savexpcom(id)
remove_task(TASK_CHARGE+id)
while((ent = fm_find_ent_by_owner(ent, "fake_corpse", id)) != 0)
fm_remove_entity(ent)
}
Znajdz i Usun:
if (player_class[id] == 0) select_class_query(id)
public Give_Xp(id,amount) Zamien na:
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_xp[id]+amount!=0){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
}
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
}
write_hud(id)
}
}
W public client_connect(id) Usun:
asked_sql[id]=0
Jesli cos Zapomnialem Albo cos jest nie tak Pisz w Komentarzach Sproboje naprawic!
Jeszcze daje Gotowe .sma i .amxx
Morzecie Umieszczac na Innych Forach itp ...
Pozdrawiam
Załączone pliki
Drewno. 30.05.2011
GOSCIU JESTEŚ WIELKI!!! MASZ ODE MNIE WIELKIEGO +
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 30.05.2011 13:31
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 30.05.2011 13:31
Onyke
30.05.2011
Sql i tak lepsze. Można zrobić sobie automata co dodaje expa za smsy itp.
No ale + masz
No ale + masz
Jak się nazwać
31.05.2011
Hmm a w client connect nie trzeba tego zmienic
asked sql ??
i jeszcze
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 31.05.2011 14:07
Spoiler
asked sql ??
i jeszcze
stock hudmsg(id,Float:display_time,const fmt[], {Float,Sql,Result,_}:...)czemu float,sql?
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 31.05.2011 14:07
Ocet:) 31.05.2011
@Jak się nazwać
To jest nawet w DiabloModzie gdzie niema SQL`A Sprawdz sobie DiabloMod 5.4h albo inne.
Pozdrawiam!
stock hudmsg(id,Float:display_time,const fmt[], {Float,Sql,Result,_}:...)
To jest nawet w DiabloModzie gdzie niema SQL`A Sprawdz sobie DiabloMod 5.4h albo inne.
Pozdrawiam!
Emixx.
01.06.2011
MySQL i tak jest lepsze ;] Szybko sobie wyedytujesz co chcesz w bazie a w nVault tak łatwo nie ma ;]
Masz plusa ;]
Masz plusa ;]
Droso
01.06.2011
Jeżeli ktoś ma bazę lub jej nie ma lub nie umie podłączyć diablo do sql .
To jest poradnik dla niego.
Lecz przy SQL jest wiele możliwości łatwe staty na forum ( bo już czyta z sql) , sklepiki itp...
To jest poradnik dla niego.
Lecz przy SQL jest wiele możliwości łatwe staty na forum ( bo już czyta z sql) , sklepiki itp...
Ocet:) 01.06.2011
Dziekuje za +
Kto chce SQL to wybierze ja ale ja Tylko zrobilem ten Poradnik ze mozna zrobic na nVault bo mozna grac sobie np: na Lanie z Kolegami itp..
Pozdrawiam
Kto chce SQL to wybierze ja ale ja Tylko zrobilem ten Poradnik ze mozna zrobic na nVault bo mozna grac sobie np: na Lanie z Kolegami itp..
Pozdrawiam
Jak się nazwać
02.06.2011
Mam pytanie bo tu jest
public LoadXP(id)
A czemu w cod modzie jest
public LoadXP(id, klasa_gracza)
Możesz mi wytłumaczyć?
public LoadXP(id)
A czemu w cod modzie jest
public LoadXP(id, klasa_gracza)
Możesz mi wytłumaczyć?
Death_Player
13.06.2011
rozumiem że po wgraniu tego już nie ma możliwości zrobienia na www statystyk klas ?
góruś
13.06.2011
oczywiście, że jest, przykładem tego mogą być statystyki www coda na nvaultcie
@up
szybszy ;s
Użytkownik góruś edytował ten post 13.06.2011 20:10
@up
szybszy ;s
Użytkownik góruś edytował ten post 13.06.2011 20:10
Death_Player
14.06.2011
A jak ktoś ma frakcje zrobione, to jak ma podmienić formułki menu ?
góruś
14.06.2011
A co Ty chcesz podmieniać? Przecież frakcje to tylko "fikcyjne nazwy" które głównie służą łatwiejszej orientacji, zapis expa jak i wczytywanie w żadnym wypadku nie mają nic wspólnego z nimi.