Witam!
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób przypisać bytowi definicje.
Przykład: bronie są przyporządkowane definicjom, np. CSW_GALIL, CSW_M4A1 itp.
Bardzo chcaiłbym się dowiedzieć w jaki sposób to osiągnąć.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Przyporząkowanie bytów definicjom
Temat rozp. Nomaf, 29.05.2011 21:41
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.05.2011 21:41
#2
Napisano 31.05.2011 15:22
wszystkie takie definicje są umowne, więc możesz to zrobić jak chcesz; może napisz co chcesz tym osiągnąć?
#3
Napisano 31.05.2011 18:17
Chciałbym zrobić tak jakby "nową" broń, przypisać do niej definicję i wpisaniu odpowiedniej funkcji (np. give_extra_item(id, WPN_RPG) ) dawało ją.
#4
Napisano 31.05.2011 21:09
Nie ma szans bez edycji bibliotek .dll / .so
#5
Napisano 31.05.2011 21:18
Nową broń hmm z tym jest dużo roboty (m.in traceliny, hitboxy, wiadomości dla efektów itp)
Co do samej funkcji to moge Ci pomoc jedynie tak
Potem poprostu w wydarzeniach i forwardach bawisz się blokowaniem strzałow itp
Co do samej funkcji to moge Ci pomoc jedynie tak
#defne CSW_RPG CSW_M3
new bool:g_bHasCustomWeapon[33][1]; // W ZALEŻNOSCI ILE MASZ "CUSTOM" BRONI
give_extra_item(index, const WeaponType){
g_bHasCustomWeapon[index][WeaponType] = !g_bHasCustomWeapon[index][WeaponType];
if(g_bHasCustomWeapon[index][WeaponType]){
new szWeaponName[64];
get_weaponname(WeaponType, szWeaponName, sizeof szWeaponName - 1);
fm_give_item(index, szWeaponName);
}
}
public cos(id, any:...)
give_extra_item(id, CSW_RPG); //Gracz posiada bron, teraz miłej zabawy z blokowaniem strzałow i tworzeinem nowych:)
Potem poprostu w wydarzeniach i forwardach bawisz się blokowaniem strzałow itp
Użytkownik diablix edytował ten post 31.05.2011 21:21
#6
Napisano 31.05.2011 21:33
Czyli tak jak zrobiłeś to te rpg będzie się nadpisywało na m3?
Tu to se poradzę. Chodzi mi tylko o to co napisałem.
A tak w ogóle w jaki sposób działa bazooka do zombie moda? Gdy się zmieni na nóż to się pojawia prawda? Więc chciałbym ją przyporządkować do definicji, a przełączyć na nią komendą.
Chciałbym trochę tak pozmieniać i usunąć hud z wyborem broni tych u góry i w jaki sposób przęłączać się między broniami (jaka funkcja za to odpowiada)? Zarejestrowałbym funkcję przełączania na slot1, ale nie wiem co za to odpowiada.
Potem poprostu w wydarzeniach i forwardach bawisz się blokowaniem strzałow itp
Tu to se poradzę. Chodzi mi tylko o to co napisałem.
A tak w ogóle w jaki sposób działa bazooka do zombie moda? Gdy się zmieni na nóż to się pojawia prawda? Więc chciałbym ją przyporządkować do definicji, a przełączyć na nią komendą.
Chciałbym trochę tak pozmieniać i usunąć hud z wyborem broni tych u góry i w jaki sposób przęłączać się między broniami (jaka funkcja za to odpowiada)? Zarejestrowałbym funkcję przełączania na slot1, ale nie wiem co za to odpowiada.
#7
Napisano 31.05.2011 22:24
bazooka czy kusza i inne tego typu przedmioty sa proste do zrobienia gdyz nie musisz tworzyc dla nich hitboxow i traceline'ow
jesli zas chcesz zrobic jakis karabin to musisz sprawdzac gdzie gracz celuje i od tego uzalezniac liczbe hp jaka zostanie odebrana ofierze bo samo dodanie nowej broni i wprowadzenie jej jakims wielkim problemem nie jest ale trzeba troche kodu napisac
// jak juz mowa o nowych broniach to jest modul pozwalajacy dodawac nowe bronie
jesli zas chcesz zrobic jakis karabin to musisz sprawdzac gdzie gracz celuje i od tego uzalezniac liczbe hp jaka zostanie odebrana ofierze bo samo dodanie nowej broni i wprowadzenie jej jakims wielkim problemem nie jest ale trzeba troche kodu napisac
// jak juz mowa o nowych broniach to jest modul pozwalajacy dodawac nowe bronie
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 31.05.2011 22:41
Jaki? Poproszę... Jest to jakaś biblioteka?
E: Czy to jest SvenCoop lub WTF Dynamic Weapons ?
Dodano 01 czerwiec 2011 - 22:30:
Problem w tym, że te wtf jest pod Amxx 1.6.0, i niedziała mi pod 1.8.1
No chyba, że masz linka do nowszej wersji.
E: Jest dla linuxa na 1.8, ale brakuje dla windowsa
Być może to by działało pod windowsa, ale musiałby ktoś skompilować:
source
E: Czy to jest SvenCoop lub WTF Dynamic Weapons ?
Dodano 01 czerwiec 2011 - 22:30:
Problem w tym, że te wtf jest pod Amxx 1.6.0, i niedziała mi pod 1.8.1
No chyba, że masz linka do nowszej wersji.
E: Jest dla linuxa na 1.8, ale brakuje dla windowsa
Być może to by działało pod windowsa, ale musiałby ktoś skompilować:
source
Użytkownik Nomaf edytował ten post 01.06.2011 21:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych