Klasa Kapitan Pro
Windowspl
29.05.2011
Witam.
Może ktoś poprawić tą klasę aby mogła w każdym momencie użyć przenikania bo tutaj jest chyba że ma 1 przenikanie na 1 mapę od zrespienia ma 5 sekund na użycie tak wynika z moich testów. I czy można zrobić tak że ma 10 sekund to przenikanie i można użyć jej raz na rundę ?
Użytkownik Windowspl edytował ten post 29.05.2011 17:13
Może ktoś poprawić tą klasę aby mogła w każdym momencie użyć przenikania bo tutaj jest chyba że ma 1 przenikanie na 1 mapę od zrespienia ma 5 sekund na użycie tak wynika z moich testów. I czy można zrobić tak że ma 10 sekund to przenikanie i można użyć jej raz na rundę ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define CZAS_NOCLIP 5 new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan Pro[PREMIUM]"; new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany"; new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new bool:uzyl[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa jest klasa premium nie mozesz nia grac !") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(uzyl[id]) { ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales moc diabla!"); return PLUGIN_CONTINUE; } set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP); set_bartime(id, CZAS_NOCLIP); set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id); uzyl[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) uzyl[id] = false; public WylaczNoclip(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK); new Float:origin[3]; pev(id, pev_origin, origin); if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id)) user_silentkill(id); } stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) { static tr; engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr) if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid)) return true; return false; } public set_bartime(id, czas) { message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id); write_short(czas); message_end(); }
Użytkownik Windowspl edytował ten post 29.05.2011 17:13
MieTeK_
29.05.2011
#define CZAS_NOCLIP 5
na
#define CZAS_NOCLIP 10
A to że od nowej rundy, to event może być.
Apple()
29.05.2011
#define CZAS_NOCLIP 5
tutaj edytujesz czas noclipa
tak powinno wyglądać raz na runde 10 sekund
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define CZAS_NOCLIP 10 new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan Pro[PREMIUM]"; new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany"; new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new bool:uzyl[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
} public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa jest klasa premium nie mozesz nia grac !") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(uzyl[id]) { ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales moc diabla!"); return PLUGIN_CONTINUE; } set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP); set_bartime(id, CZAS_NOCLIP); set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id); uzyl[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public Nowa_Runda(id) uzyl[id] = false; public WylaczNoclip(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK); new Float:origin[3]; pev(id, pev_origin, origin); if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id)) user_silentkill(id); } stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) { static tr; engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr) if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid)) return true; return false; } public set_bartime(id, czas) { message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id); write_short(czas); message_end(); }
Windowspl
29.05.2011
Coś ci nie wyszło to w tym [sma]
Dodano 29 maj 2011 - 19:12:
Ale nadal nie działa. Jeśli wezmę to klasę użyje tego przenikania 1 raz w rundzie to w następnej już nie mogę.
Dodano 29 maj 2011 - 19:12:
Ale nadal nie działa. Jeśli wezmę to klasę użyje tego przenikania 1 raz w rundzie to w następnej już nie mogę.