←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[CoDMoD Nowy] Prośba o dokończenie klasy.

Zablokowany

  • +
  • -
ProTus - zdjęcie ProTus 28.05.2011

Witam ponownie. Mam prośbę. Czy mógł by ktoś do tej klasy dodac 100 min, Wskrzeszanie,autobh, podwojny skok, oraz jak się da mniejszą grawitacje pod klawiszem v - chodi o to, że jak sie kliknie v to ona skacze wysoko a jak spacje normalnie. Oto kod:


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Hajt(Premium)";
new const opis[] = "1/1 z noza i AWP, ma 5 HE, 6 FLASH i 10 SMOKE, +30 dmg z MP5 i M4, 1/10 z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 155;
new const kondycja = 500;
new const inteligencja = 63;
new const wytrzymalosc = 255;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 BaLLooN", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUDx", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Hajt] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ResetHUDx(id);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public ResetHUDx(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);

public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 6);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 10);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && !random(10) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

Dołączam także sma. Z góry dziękuje.(próbowałem na wszystkie sposoby to zrobic ale mi sie nie udawało :( Dlatego proszę o pomoc Was.) Bymbył wdzięczny za przekompilowanie zrobionej klasy. Z góry dziękuje

Załączone pliki

Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 28.05.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pluginy
Odpowiedz
Zablokowany