Sprawdzanie widoczności gracza, bytu
sebul
24.05.2011
Witam. Jest jakiś stock na sprawdzenie jak bardzo jest widoczny gracz czy też jakikolwiek byt? Czyli funkcja zwracała by wartość od 0 do 255.
R3X
24.05.2011
new alfa = pev(ent, pev_renderamt);jednak to działa z niektórymi tylko trybami i efektami renderingu
na pewno są to:
kRenderTransAlfa
kRenderFxNone
na pewno nie działa z:
kRenderFxGlowShell (tutaj amt odpowiada za grubość powłoki)
reszty nie jestem w stanie z pamięci wymienić
sebul
24.05.2011
Czyli jak widoczność ustawia się w ten sposób
to wykryje tą wartość 121? Bo albo się pomyliłeś, albo jest "kRenderTransAlfa", no i właśnie przez to nie bardzo wiem...
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 121)
to wykryje tą wartość 121? Bo albo się pomyliłeś, albo jest "kRenderTransAlfa", no i właśnie przez to nie bardzo wiem...