case 0: { while(npc = find_ent_by_class(npc,"npc_a") != 0) { client_print(id,print_chat,"Mozesz stworzyc tylko jednego NPC!") menu_display(id,menu) return FMRES_IGNORED } npc = create_entity("info_target") entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin) eOrigin[0] = origin[0] eOrigin[1] = origin[1] += 36.0 eOrigin[2] = origin[2] entity_set_origin(npc,eOrigin) entity_set_string(npc,EV_SZ_classname,"npc_a") entity_set_int(npc, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(npc,MODEL_NPC) new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0} new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0} entity_set_size(npc,mins,maxs) entity_set_byte(npc,EV_BYTE_controller1,random_num(125,255)) entity_set_byte(npc,EV_BYTE_controller2,random_num(125,255)) entity_set_byte(npc,EV_BYTE_controller3,255) entity_set_byte(npc,EV_BYTE_controller4,255) entity_set_float(npc,EV_FL_animtime,2.0) entity_set_float(npc,EV_FL_framerate,1.0) entity_set_int(npc,EV_INT_sequence,1) entity_set_float(npc,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) drop_to_floor(npc) menu_display(id,menu) return PLUGIN_CONTINUE
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wyszukiwanie bytu.
Temat rozp. Svizz, 22.05.2011 11:25
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.05.2011 11:25
Witam, mam menu od tworzenia bytu i chcę, żeby można było utworzyć tylko jeden. Mam taki kod, ale nie działa (napis też się nie pokazuje):
#2
Napisano 22.05.2011 12:00
przy tworzeniu możesz dodać np. gCount ++; i przy kolejnym stawianiu if(gCount > 0) { /* mozesz raz postawic byt */ }
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#3
Napisano 22.05.2011 12:17
no tak jak napisal funfel
albo
w funkcji tworzenia bytu na koncu dajesz true
i robisz
A na koncu rundy albo na poczatku resetujesz boola
albo
new bool:npc[33];
w funkcji tworzenia bytu na koncu dajesz true
npc[id] = true
i robisz
if (npc[id] == false) {
//KOD
}
A na koncu rundy albo na poczatku resetujesz boola
npc[id] = false;
#4
Napisano 22.05.2011 14:29
no ale przez count można zwiększyć ilość bytów
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#5
Napisano 22.05.2011 14:32
Ja będę to robił z zapisem na sql. Koniecznie chce użyć wyszukiwania bytu, nie jakieś zmienne (chcę mieć jak najmniej danych do zapisania). Wiem, że ta funkcja działa, tylko nie wiem czy dobrze jej użyłem.
#6
Napisano 22.05.2011 16:30
nie while tyllko if i nie id bytu tylko -1
if(find_ent_by_class(-1,"npc_a")){ }
#7
Napisano 22.05.2011 17:25
dzięki, takie cos bylo podane na alliedmodders, myslalem ze dobrze
#8
Napisano 22.05.2011 17:33
może było do szukania kilku, Ty chcesz sprawdzić czy istnieje, więc wystarczy if
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych