Problem z jkasa jumper
komandos 22.05.2011
Witam
Kilka razy już próbowałem zrobić klasę jumper ale nie działa
pomoże ktoś mi ja naprawić?
Pozdawiam
Kilka razy już próbowałem zrobić klasę jumper ale nie działa
pomoże ktoś mi ja naprawić?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fakemeta> #include <engine> new const nazwa[] = "Jumper"; new const opis[] = "Ma modul odrzutowy i autobany hop"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 7; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez www.KaraTornia.pl"); public cod_class_skill_used(id) { static Float:ostatni_skok[33]; new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags); if (flags & FL_WATERJUMP) return; if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1) return; if (!(flags & FL_ONGROUND)) return; new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 255.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } }
Pozdawiam
;((
22.05.2011
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
Ty robiłeś? dziwne..
a co nie działa? nie skacze, nie kompiluje sie ?
Ty robiłeś? dziwne..
a co nie działa? nie skacze, nie kompiluje sie ?
komandos 22.05.2011
funkcje kopiowałem z jego pluginów. Kompiluje się tylko że nie działałaja funkcje/
Użytkownik komandos edytował ten post 22.05.2011 10:50
Użytkownik komandos edytował ten post 22.05.2011 10:50
sharkowy
22.05.2011
Sprawdź.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Jumper";
new const opis[] = "Ma modul odrzutowy i autobany hop";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 7;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez www.KaraTornia.pl");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;
new flags = get_entity_flags(id);
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}