Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.05.2011 16:44
Jest jakiś poradnik pokazujący jak, gdzie i co wkleić by dana klasa była niewidzialna?
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
#2
Napisano 21.05.2011 16:45
Daj tu klase to Ci zrobie ;]
Pomogłem? Kliknij Będę wdzięczny
#3
#4
Napisano 21.05.2011 16:51
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Tajny Agent";
new const opis[] = "Cichy bieg i 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża, niewidzilany";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE>> ;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 21.05.2011 16:55
#5
Napisano 21.05.2011 16:58
Nie kompiluje się:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_tajnyagent.sma(12) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_tajnyagent.sma(12 -- 13) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
2 Errors.
Could not locate output file codclass_tajnyagent.amxx (compile failed).
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_tajnyagent.sma(12) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_tajnyagent.sma(12 -- 13) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
2 Errors.
Could not locate output file codclass_tajnyagent.amxx (compile failed).
Użytkownik DarkMatrix975 edytował ten post 21.05.2011 17:06
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
#6
Napisano 21.05.2011 20:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Tajny Agent";
new const opis[] = "Cichy bieg i 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża, niewidzilany";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#7
Napisano 22.05.2011 19:35
Kompiluje się thx + leci
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
#8
Napisano 22.05.2011 20:08
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
Tam gdzie masz 5 to tam zmieniasz widoczność 5% z 255.
Czyli teraz jej nie widać wcale praktycznie
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
Tam gdzie masz 5 to tam zmieniasz widoczność 5% z 255.
Czyli teraz jej nie widać wcale praktycznie
#9
Napisano 22.05.2011 20:23
Dobrze jest kompiluje się problem jest rozwiązany to samo jest tam
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych