←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Lustrzany pocisk - jak dla klasy ?

Zablokowany

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 21.05.2011

Jak zrobic zeby lustrzane pociski byly dla klasy i ze szansa na odbicie wynosiła 1/7 ?
Odpowiedz

  • +
  • -
HardcoR  AnGeL - zdjęcie HardcoR AnGeL 21.05.2011

sproboj tak.
Znajdz:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

potem pod spodem ustaw:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0 || (player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,7)==1) || random_num(0,lustrzany_pocisk_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0) lustrzany_pocisk[hit]--
else if(lustrzany_pocisk_left[hit]>0)lustrzany_pocisk_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)

Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 21.05.2011

sproboj tak.
Znajdz:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

potem pod spodem ustaw:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0 || (player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,7)==1) || random_num(0,lustrzany_pocisk_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0) lustrzany_pocisk[hit]--
else if(lustrzany_pocisk_left[hit]>0)lustrzany_pocisk_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)


czemu to:
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
zmieniasz na:
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)
??
to starczy:
        if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || (player_class[hit]==Twoja_Klasa && random_num(0,x)==1 || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,x) ustawiasz prawdopodobienstwo
                {
                        if(after_bullet[id]>0)
                        {
                                if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
                                else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
                                after_bullet[id]--
                        }
                        set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 21.05.2011

sposobem angela nie dziala, kariio lustrzana kamizelka (ja tak mam) odbija pocisk i jak np. koles trafil mnie w heda to sie odbije i jego trafi i zada mu np. 120 dmg ...
Użytkownik Aard edytował ten post 21.05.2011 15:31
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 21.05.2011

No to pokaż kod ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 21.05.2011

proszę bardzo ...

Dodano 24 maj 2011 - 14:14:
refresh

Dodano 24 maj 2011 - 15:32:
refresh

Załączone pliki

Odpowiedz
Zablokowany