Sprite nad głową
se7en
19.05.2011
Jak w temacie.
Mam plugin napisany przez kumpla ktory nadaje VIPowi glow'a zoltego -
Jaka jest funkcja, lub jak to zamienic by zamiast glow'a dodac SPRITE'a nad glowa?
Z gory dzięki
Mam plugin napisany przez kumpla ktory nadaje VIPowi glow'a zoltego -
set_user_rendering(parm[0],kRenderFxGlowShell,255,150,0,kRenderNormal,10);gdzie parm[0] to po prostu id tej osoby.
Jaka jest funkcja, lub jak to zamienic by zamiast glow'a dodac SPRITE'a nad glowa?
Z gory dzięki
diablix
20.05.2011
Hmm wiadomość TE_SPRITE albo coś podobnego i origin wyżej dajesz niż ten podstawowy (wersja int - get_user_origin())
Gufinsky
20.05.2011
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> new const PLUGIN[] = "Bezpieczna Odleglosc [JB]" new const AUTHOR[] = "Suis" new const VERSION[] = "1.0" new g_sprite, ppcvar, pcvar; public plugin_init( ) { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) pcvar = register_cvar("bo_distance", "200"); ppcvar = register_cvar("bo_wysokosc", "35"); for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++) set_task(1.0,"RefreshBecon",i,_,_,"b") return 1; } public RefreshBecon( id ) { static origin[ 3 ] get_user_origin( id, origin ) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMCYLINDER ) write_coord( origin[ 0 ] ) write_coord( origin[ 1 ] ) write_coord( origin[ 2 ] - get_pcvar_num(ppcvar) ) write_coord( origin[ 0 ] ) write_coord( origin[ 1 ] ) write_coord( origin[ 2 ] + get_pcvar_num(pcvar) ) write_short( g_sprite ) write_byte( 0 ) write_byte( 1 ) write_byte( 3 ) write_byte( 5 ) write_byte( 1 ) write_byte( random( 255 ) ) write_byte( random( 255 ) ) write_byte( random( 255 ) ) write_byte( 200 ) write_byte( 6 ) message_end( ) } else return -1; return 1; } public plugin_precache( ) { g_sprite = precache_model("sprites/zh_beacon.spr") return 1; }
Zmień sobie sprita i baw się cvarami.
Edited by suis, 20.05.2011 14:01.