←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak dodac moc 1/x klasie?

Zablokowany

  • +
  • -
sorq - zdjęcie sorq 17.05.2011

Otoz mam problem co mam dopisac kalsie skoro mam taki item:
{
player_item_name[id] = "Nozownik"
player_item_id[id] = rannum
player_b_knifeogar[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z noza",player_item_name[id],player_b_knifeogar[id])
}

Aby klasa Gladiator miala 1/3 z noza?
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 17.05.2011

Pod
new player_dmg[33]


Dajesz
new c_knife[33]


Szukasz :
public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}


pod dajesz


if(c_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, c_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}


Zeby jak u mnie wyglądało tak :


/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
if(c_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, c_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */




Szukasz
public select_class_menu(id, key)


I pod
g_haskit[id] = 0


Dajesz
c_knife[id] = 0


I dla klasy np. jak u mnie


case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_knife[id] = 3
LoadXP(id, player_class[id])
}


wtedy Klasa mnich będzie miała 1/3 z noza


Pomogłem? Daj "+"


wszystkie nazwy
nozdamage
itp. są z mojego kodu dlatego takie nazwy :)
Użytkownik Aard edytował ten post 17.05.2011 19:01
Odpowiedz

  • +
  • -
sorq - zdjęcie sorq 17.05.2011

 LoadXP(id, player_class[id])

to tez mam dopisac do mojej klasy?
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 17.05.2011

Ja tak mam, ponieważ używam frakcji, wienc dopisz tylko
c_knife[id] = 3

Użytkownik Aard edytował ten post 17.05.2011 19:07
Odpowiedz

  • +
  • -
sorq - zdjęcie sorq 17.05.2011

Nie działa :(
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 17.05.2011

mi dziala, cos zle robisz
Odpowiedz

  • +
  • -
alien123 - zdjęcie alien123 17.05.2011

Daj sma
Odpowiedz

  • +
  • -
sorq - zdjęcie sorq 18.05.2011

Jak mozesz to napraw itemy: no recoil wuzycenie przeciwnikowi broni (ogluszenie przeciwnika) i te noze 1/3 na klasie bo item dziala

Załączone pliki


Użytkownik sorq edytował ten post 18.05.2011 12:59
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 18.05.2011

Na jasną cholere robisz knifemaster -.- i nie dodales knifemasterdamage do public damage dlatego nie dzialalo -.-

W załaczniku daje dobra wersje 1/3 z noza dla klasy tylko !

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
sorq - zdjęcie sorq 18.05.2011

dzięki dziala a pomozesz z no recoil i wyzuc bron przeciwnikowi? a pozatym na jakiej zasadzie dziala wyrzucenie broni strzelam do kogos i mu wywala czy e musze kliknac?
Odpowiedz

FreZZy - zdjęcie FreZZy 18.05.2011

strzelasz i mu wypada.
Odpowiedz

  • +
  • -
sorq - zdjęcie sorq 18.05.2011

Nie działa mi to 1/3 z noza na Gladiatorze ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 18.05.2011

musi qwa dzialac cos popsules znowu ...
Odpowiedz

  • +
  • -
sorq - zdjęcie sorq 18.05.2011

looknij jeszcze raz ten sam plugin co dales bo nie dziala mi to ;/
______________________
a ja nic nie zmienialem
Użytkownik sorq edytował ten post 18.05.2011 16:14
Odpowiedz
Zablokowany