Jak dodac moc 1/x klasie?
sorq
17.05.2011
Otoz mam problem co mam dopisac kalsie skoro mam taki item:
Aby klasa Gladiator miala 1/3 z noza?
{
player_item_name[id] = "Nozownik"
player_item_id[id] = rannum
player_b_knifeogar[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z noza",player_item_name[id],player_b_knifeogar[id])
}
Aby klasa Gladiator miala 1/3 z noza?
Aard
17.05.2011
Pod
Dajesz
Szukasz :
pod dajesz
Zeby jak u mnie wyglądało tak :
Szukasz
I pod
Dajesz
I dla klasy np. jak u mnie
wtedy Klasa mnich będzie miała 1/3 z noza
Pomogłem? Daj "+"
wszystkie nazwy
Użytkownik Aard edytował ten post 17.05.2011 19:01
new player_dmg[33]
Dajesz
new c_knife[33]
Szukasz :
public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
pod dajesz
if(c_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(random_num(1, c_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
Zeby jak u mnie wyglądało tak :
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
if(c_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(random_num(1, c_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Szukasz
public select_class_menu(id, key)
I pod
g_haskit[id] = 0
Dajesz
c_knife[id] = 0
I dla klasy np. jak u mnie
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_knife[id] = 3
LoadXP(id, player_class[id])
}
wtedy Klasa mnich będzie miała 1/3 z noza
Pomogłem? Daj "+"
wszystkie nazwy
nozdamageitp. są z mojego kodu dlatego takie nazwy
Użytkownik Aard edytował ten post 17.05.2011 19:01
Aard
17.05.2011
Ja tak mam, ponieważ używam frakcji, wienc dopisz tylko
Użytkownik Aard edytował ten post 17.05.2011 19:07
c_knife[id] = 3
Użytkownik Aard edytował ten post 17.05.2011 19:07
sorq
18.05.2011
Jak mozesz to napraw itemy: no recoil wuzycenie przeciwnikowi broni (ogluszenie przeciwnika) i te noze 1/3 na klasie bo item dziala
Użytkownik sorq edytował ten post 18.05.2011 12:59
Załączone pliki
Użytkownik sorq edytował ten post 18.05.2011 12:59
Aard
18.05.2011
Na jasną cholere robisz knifemaster -.- i nie dodales knifemasterdamage do public damage dlatego nie dzialalo -.-
W załaczniku daje dobra wersje 1/3 z noza dla klasy tylko !
W załaczniku daje dobra wersje 1/3 z noza dla klasy tylko !
Załączone pliki
sorq
18.05.2011
dzięki dziala a pomozesz z no recoil i wyzuc bron przeciwnikowi? a pozatym na jakiej zasadzie dziala wyrzucenie broni strzelam do kogos i mu wywala czy e musze kliknac?
sorq
18.05.2011
looknij jeszcze raz ten sam plugin co dales bo nie dziala mi to ;/
______________________
a ja nic nie zmienialem
Użytkownik sorq edytował ten post 18.05.2011 16:14
______________________
a ja nic nie zmienialem
Użytkownik sorq edytował ten post 18.05.2011 16:14