←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Problem Z Niewidzialnoscia z Nozem

Locked

  • +
  • -
MisioZelka's Photo MisioZelka 17.05.2011

Witam. I tutaj znowu bug :X
Mój kod dla klasy w CurWeapon
if(klasa_gracza[id] == Assasin)
		{
			if(weapon == CSW_KNIFE)
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 1);
			else
				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		}
Quote

GerO's Photo GerO 17.05.2011

Łap

if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);	


if(klasa_gracza[id] != Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);

Edited by GerO, 17.05.2011 15:42.
Quote

  • +
  • -
MisioZelka's Photo MisioZelka 17.05.2011

to drugie to nie chodzi o to że jeżeli gracz nie będzie miał klasy assasin a będzie miał noż to w 30 niewidzialny?... ja chcę aby tylko assasin był niewidzialny na nożu a reszta normalnie....
Quote

GerO's Photo GerO 17.05.2011

if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);	


if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

A w public Odrodzenie dodaj:
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
żeby się nie bugowała niewidzialność
Edited by GerO, 17.05.2011 16:13.
Quote

  • +
  • -
MisioZelka's Photo MisioZelka 19.05.2011

Ani jedno rozwiązanie z postów nie działa ;x
Quote

GerO's Photo GerO 19.05.2011

Zmień cały public CurWeapon na:
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = read_data(2);

UstawSzybkosc(id);

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;

if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
MisioZelka's Photo MisioZelka 20.05.2011

po zmianie cur nadal nie działa :(

Dodano 21 maj 2011 - 16:26:
@refresh
Pomoże ktoś?:X
Quote

  • +
  • -
Grzesiek's Photo Grzesiek 24.05.2011

to prawdopodobnie coś źle robisz bo to co ci wysłałem chodzi na bank wyślij .sma
Quote
Locked