Automatyczne przełączenie na pistolet
ToRRent
13.05.2011
Siema, mam pytanie
Zaużmy że posiadam klasę komandos która ma usp/glock & deagle i chce wywalic pistolet teamu (usp/glock) więc wpadłem na pomysł żeby zrobić coś takiego
ale coś nie działa tak jak powinno
Mógłby ktoś pomóc w tej sprawie ?
Zaużmy że posiadam klasę komandos która ma usp/glock & deagle i chce wywalic pistolet teamu (usp/glock) więc wpadłem na pomysł żeby zrobić coś takiego
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Komandos")) { if(weapon == CSW_USP && weapon == CSW_GLOCK18) { engclient_cmd(id, "weapon_deagle") } } }
ale coś nie działa tak jak powinno
Mógłby ktoś pomóc w tej sprawie ?
Droso
13.05.2011
yyy a nie prościej zabrac mu all bronie i dodać to co chcesz
strip_user_weapon(index); // zabiera bronie
i teraz
give_item
strip_user_weapon(index); // zabiera bronie
i teraz
give_item
Goliath
13.05.2011
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Komandos"))
{
if(weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18)
{
engclient_cmd(id, "weapon_deagle")
}
}
}
ToRRent
13.05.2011
yyy nie ? bo wtedy wywalisz usp/glocka przy kazdej klasie xDD bo przeciez nowy cod nie daje broni dozwolonych na spawn
@Goliath thx nie rzucił mi się ten błąd w oczy
Temat do zamknięcia
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 13.05.2011 15:01
@Goliath thx nie rzucił mi się ten błąd w oczy
Temat do zamknięcia
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 13.05.2011 15:01
KariiO
14.05.2011
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Komandos")) { if((weapon != CSW_DEAGLE) || (weapon != CSW_KNIFE) || (weapon != CSW_C4)) //deagle nóż i c4 to wyjątek resztę wyrzuca. { client_cmd( id, "drop" ); } } }
Windowspl
14.05.2011
Zmień sobie w .sma moda.
Znajdź:
Zmień na:
I pistolet sam wyleci jak gracz go weźmie a nie będzie miał go w klasie
Znajdź:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_USP, 1<<CSW_GLOCK18},
Zmień na:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_KNIFE, 1<<CSW_KNIFE},
I pistolet sam wyleci jak gracz go weźmie a nie będzie miał go w klasie
sharkowy
14.05.2011
Goliath dał mu to co chciał, więc po co posty nabijacie?
Temat do zamknięcia
ToRRent
14.05.2011
@KariiO taki pomysł nie jest dobry bo wyrzucisz usp/glocka i dostaniesz go dopiero przy zmianie teamu niezależnie jaką klasą grasz.
KariiO
14.05.2011
Ty wiesz co Ty piszesz newbie ?@KariiO taki pomysł nie jest dobry bo wyrzucisz usp/glocka i dostaniesz go dopiero przy zmianie teamu niezależnie jaką klasą grasz.
Za każdym razem gdy Komandos będzie miał inną broń niż wyżej wypisane wyjątki to mu ją wyrzuci więc nie pierd**.
ToRRent
15.05.2011
Ty wiesz co Ty piszesz newbie ?@KariiO taki pomysł nie jest dobry bo wyrzucisz usp/glocka i dostaniesz go dopiero przy zmianie teamu niezależnie jaką klasą grasz.
Za każdym razem gdy Komandos będzie miał inną broń niż wyżej wypisane wyjątki to mu ją wyrzuci więc nie pierd**.
<facepalm>
To sobie sprawdź, ze wywalisz usp/glocka i nie będziesz go miał aż do zmiany teamu xDD
cały czas denerwowało mnie to że mam 2 pistolety więc wywalałem usp/glocka , a jak sobie później zagrałem np. szturmowcem to latałem tylko z m4
P.S Drugi raz piszę że można już zamknąć
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 15.05.2011 09:43
Adminek AMXX.PL 16.05.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: można zamknąć
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: można zamknąć
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL