←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pomoc przy menu

Zablokowany

  • +
  • -
WazzaP - zdjęcie WazzaP 13.05.2011

Witam.
Mam parę pytań dotyczącego menu:

1. Jak zrobić, aby po wciśnięciu w menu "Strefa Kupna" przenosi nas do drugiego menu, a w tym drugim menu będzie do wyboru 1. Kup Admina 2. Kup Vipa

2. Jak zrobić, aby menu było pod klawisz "v" ? Nie chce aby komuś bindowało, tylko aby było.

Proszę o podanie mi w przykładzie lub zrobienie tego już w tym menu podanym w załączniku, wtedy już będę wiedział jak to zrobić, po tym przykładzie. :)

Załączone pliki

  • Załączony plik  zakup.sma   2,59 KB   13 Ilość pobrań

Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 14:11
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 13.05.2011

Bindowanie na komende /bindmenu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"



   public plugin_init ()
{
   	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /menu", "xmenu");
        register_clcmd("say /bindmenu", "bind")
}

public bind(id)
{
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"") 
}
public xmenu(id) 
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie");
		menu_additem(menu, "\rSklep", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wStrefa Kupna", "2", 0);
		menu_additem(menu, "\wWybierz Czapke", "3", 0);
                menu_additem(menu, "\wRangi", "4", 0);
                menu_additem(menu, "\rMenu Expa", "5", 0);
		menu_additem(menu, "\wLista Killerow", "6", 0);
                menu_additem(menu, "\wUciszenie Gracza", "7", 0);
                menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs", "8", 0);
                menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs'2", "9", 0);

		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
		ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu.");
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
	case 1:
	{
		client_cmd(id,"say /drshop")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 2:
	{

		strefa(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 3:
	{
		client_cmd(id,"say /czapki")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 4:
        {
		client_cmd(id,"say /rangi")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 5:
        {
		client_cmd(id,"say /exp")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 6:
        {
		client_cmd(id,"say /top10")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 7:
        {
		client_cmd(id,"say /mute")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        case 8:
        {
		client_cmd(id,"say /fps")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        case 9:
        {
client_cmd(id,"say /invis")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
} 
public strefa(id)
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie1");
		menu_additem(menu, "\rCos 1", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wCos 2", "2", 0);

		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
		ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu.");
}

public wybieranie1(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
	case 1:
	{
		
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 2:
	{

		
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 13.05.2011 14:27
Odpowiedz

  • +
  • -
WazzaP - zdjęcie WazzaP 13.05.2011

Bindowanie na komende /bindmenu

- o co w tym chodzi?

client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")

- czy to mu nie binduje klawisza? Chodzi mi o to, czy potem po wciśnięciu "v" czy będzie w say "/menu"? Bo tego bym nie chciał.
Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 16:48
Odpowiedz

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 13.05.2011

Chodzi o to, że po wpisaniu /bindmenu zbinduje grającym menu na V

Czymaj bez:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"



   public plugin_init ()
{
   	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /menu", "xmenu");
}

public xmenu(id) 
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie");
		menu_additem(menu, "\rSklep", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wStrefa Kupna", "2", 0);
		menu_additem(menu, "\wWybierz Czapke", "3", 0);
                menu_additem(menu, "\wRangi", "4", 0);
                menu_additem(menu, "\rMenu Expa", "5", 0);
		menu_additem(menu, "\wLista Killerow", "6", 0);
                menu_additem(menu, "\wUciszenie Gracza", "7", 0);
                menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs", "8", 0);
                menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs'2", "9", 0);

		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
		ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu.");
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
	case 1:
	{
		client_cmd(id,"say /drshop")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 2:
	{

		strefa(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 3:
	{
		client_cmd(id,"say /czapki")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 4:
        {
		client_cmd(id,"say /rangi")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 5:
        {
		client_cmd(id,"say /exp")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 6:
        {
		client_cmd(id,"say /top10")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 7:
        {
		client_cmd(id,"say /mute")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        case 8:
        {
		client_cmd(id,"say /fps")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        case 9:
        {
client_cmd(id,"say /invis")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
} 
public strefa(id)
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie1");
		menu_additem(menu, "\rCos 1", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wCos 2", "2", 0);

		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
		ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu.");
}

public wybieranie1(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
	case 1:
	{
		
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 2:
	{

		
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 13.05.2011

Bind musi być tylko na komende :)
Odpowiedz

  • +
  • -
WazzaP - zdjęcie WazzaP 13.05.2011

Z tym bindowaniem mógłbyś zrobić tak jak gadaliśmy na steam spidziu :P
I przy okazji jakbyś sprawdził czy wszystko dobrze to bym był wdzięczny :)

P.S.
Sorry, że w załączniku, ale nie dało się tutaj napisać (Ograniczenie do 200 linijek chyba :D)



@down
Bym napisał, ale dokładnie tego nie rozumiem xD :wstyd:

Załączone pliki

  • Załączony plik  zakup.sma   5,11 KB   10 Ilość pobrań

Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 17:18
Odpowiedz

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 13.05.2011

ehh, skoro ustalasz coś z nim na steam to po co tu piszesz? przynajmiej bys napisał ocb to inny by zrobił
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 13.05.2011

Dobra wysłałem mu kod na steam
myśle ze temat można zamknąć
Odpowiedz
Zablokowany