Pomoc przy menu
WazzaP
13.05.2011
Witam.
Mam parę pytań dotyczącego menu:
1. Jak zrobić, aby po wciśnięciu w menu "Strefa Kupna" przenosi nas do drugiego menu, a w tym drugim menu będzie do wyboru 1. Kup Admina 2. Kup Vipa
2. Jak zrobić, aby menu było pod klawisz "v" ? Nie chce aby komuś bindowało, tylko aby było.
Proszę o podanie mi w przykładzie lub zrobienie tego już w tym menu podanym w załączniku, wtedy już będę wiedział jak to zrobić, po tym przykładzie.
Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 14:11
Mam parę pytań dotyczącego menu:
1. Jak zrobić, aby po wciśnięciu w menu "Strefa Kupna" przenosi nas do drugiego menu, a w tym drugim menu będzie do wyboru 1. Kup Admina 2. Kup Vipa
2. Jak zrobić, aby menu było pod klawisz "v" ? Nie chce aby komuś bindowało, tylko aby było.
Proszę o podanie mi w przykładzie lub zrobienie tego już w tym menu podanym w załączniku, wtedy już będę wiedział jak to zrobić, po tym przykładzie.
Załączone pliki
Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 14:11
speedkill
13.05.2011
Bindowanie na komende /bindmenu
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 13.05.2011 14:27
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define PLUGIN "Menu" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "[AvP] ELOS" public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /menu", "xmenu"); register_clcmd("say /bindmenu", "bind") } public bind(id) { client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"") } public xmenu(id) { new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie"); menu_additem(menu, "\rSklep", "1", 0); menu_additem(menu, "\wStrefa Kupna", "2", 0); menu_additem(menu, "\wWybierz Czapke", "3", 0); menu_additem(menu, "\wRangi", "4", 0); menu_additem(menu, "\rMenu Expa", "5", 0); menu_additem(menu, "\wLista Killerow", "6", 0); menu_additem(menu, "\wUciszenie Gracza", "7", 0); menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs", "8", 0); menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs'2", "9", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu."); } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { client_cmd(id,"say /drshop") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { strefa(id) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { client_cmd(id,"say /czapki") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 4: { client_cmd(id,"say /rangi") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 5: { client_cmd(id,"say /exp") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 6: { client_cmd(id,"say /top10") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 7: { client_cmd(id,"say /mute") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 8: { client_cmd(id,"say /fps") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 9: { client_cmd(id,"say /invis") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public strefa(id) { new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie1"); menu_additem(menu, "\rCos 1", "1", 0); menu_additem(menu, "\wCos 2", "2", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu."); } public wybieranie1(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 13.05.2011 14:27
WazzaP
13.05.2011
- o co w tym chodzi?Bindowanie na komende /bindmenu
- czy to mu nie binduje klawisza? Chodzi mi o to, czy potem po wciśnięciu "v" czy będzie w say "/menu"? Bo tego bym nie chciał.client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")
Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 16:48
;((
13.05.2011
Chodzi o to, że po wpisaniu /bindmenu zbinduje grającym menu na V
Czymaj bez:
Czymaj bez:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define PLUGIN "Menu" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "[AvP] ELOS" public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /menu", "xmenu"); } public xmenu(id) { new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie"); menu_additem(menu, "\rSklep", "1", 0); menu_additem(menu, "\wStrefa Kupna", "2", 0); menu_additem(menu, "\wWybierz Czapke", "3", 0); menu_additem(menu, "\wRangi", "4", 0); menu_additem(menu, "\rMenu Expa", "5", 0); menu_additem(menu, "\wLista Killerow", "6", 0); menu_additem(menu, "\wUciszenie Gracza", "7", 0); menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs", "8", 0); menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs'2", "9", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu."); } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { client_cmd(id,"say /drshop") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { strefa(id) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { client_cmd(id,"say /czapki") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 4: { client_cmd(id,"say /rangi") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 5: { client_cmd(id,"say /exp") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 6: { client_cmd(id,"say /top10") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 7: { client_cmd(id,"say /mute") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 8: { client_cmd(id,"say /fps") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 9: { client_cmd(id,"say /invis") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public strefa(id) { new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie1"); menu_additem(menu, "\rCos 1", "1", 0); menu_additem(menu, "\wCos 2", "2", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu."); } public wybieranie1(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
WazzaP
13.05.2011
Z tym bindowaniem mógłbyś zrobić tak jak gadaliśmy na steam spidziu
I przy okazji jakbyś sprawdził czy wszystko dobrze to bym był wdzięczny
P.S.
Sorry, że w załączniku, ale nie dało się tutaj napisać (Ograniczenie do 200 linijek chyba )
@down
Bym napisał, ale dokładnie tego nie rozumiem
Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 17:18
I przy okazji jakbyś sprawdził czy wszystko dobrze to bym był wdzięczny
P.S.
Sorry, że w załączniku, ale nie dało się tutaj napisać (Ograniczenie do 200 linijek chyba )
@down
Bym napisał, ale dokładnie tego nie rozumiem
Załączone pliki
Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 17:18
;((
13.05.2011
ehh, skoro ustalasz coś z nim na steam to po co tu piszesz? przynajmiej bys napisał ocb to inny by zrobił