←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem przy dodawaniu statystyk

Zablokowany

  • +
  • -
ptasiek - zdjęcie ptasiek 08.05.2011

Witam dziś dodałem sobie statystykę jedną lecz przy kompliacji wywala mi błąd:

Dołączona grafika
a to ta linijka:
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET
 `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`man`='%i',`pkt`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],mana_gracza[id]name,player_ammopkt[id],player_class[id])

Użytkownik ptasiek edytował ten post 08.05.2011 16:22
Odpowiedz

  • +
  • -
alien123 - zdjęcie alien123 08.05.2011

Daj sma zobaczę co mogę zrobić.
Odpowiedz

  • +
  • -
Stachuu :D ?? - zdjęcie Stachuu :D ?? 08.05.2011

new q_command[512]format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`man`='%i',`pkt`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",
g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],
player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],mana_gracza[id],
player_ammopkt[id],name,player_class[id])


masz
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 08.05.2011 16:59
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 08.05.2011

zamień na to:
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`man`='%i',`pkt`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],mana_gracza[id],player_ammopkt[id],name,player_class[id])

Użytkownik gorusio edytował ten post 08.05.2011 17:42
Odpowiedz

  • +
  • -
ptasiek - zdjęcie ptasiek 08.05.2011

Teraz nowe tego typu błędy: Oto kod,Linijka zaznaczona 'niby' jest coś w niej złego

public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)


format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\w5. \yAmunicja \w[\r%i\w] [\dMasz wiecej amunicji w magazynku\w]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_dextery[id],player_ammopkt[id])

keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


Użytkownik ptasiek edytował ten post 08.05.2011 22:34
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 09.05.2011

zapewne za długa, zrób to menu w nowej wersji Tworzenie menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Odpowiedz

  • +
  • -
ptasiek - zdjęcie ptasiek 10.05.2011

Człowieku to jest diablo mod a nie czy długa czy ktrótka zauważ ze tam są entery w kodowaniu.

Prosił bym ładnie o Pomoc.
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 10.05.2011

człowieku nie chcę dla Ciebie źle, nie dałeś sma więc nie domyślę się co trzeba poprawić, po prostu z własnego doświadczenia dobrze Ci doradzam,
proszę:

public skilltree(id){
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new amunicja[70];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja\y[Dmg czarow](%i)", player_intelligence[id]);
format(zdrowie, 59, "Sila\y[+HP](%i)", player_strength[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Zrecznosc\y[Redukcja dmg](%i)", player_agility[id]);
format(kondycja, 59, "Zwinnosc\y[Szybkosc i zmniejszenie dmg czarow](%i)", player_dextery[id]);
format(amunicja, 69, "Amunicja\y[Masz wiecej amunicji w magazynku](%i)", player_ammopkt[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", player_point[id]);
new menu=menu_create(tytul,"skill_menu");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, amunicja );


menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 0);
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public skill_menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<60){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<60){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<60){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<60){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);
}
case 4:
{
if (player_ammopkt[id]<60){
player_point[id]-=1
player_ammopkt[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom amunicji osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

ps. dawaj kod w tagach
[sma]  [/sma]

Użytkownik gorusio edytował ten post 10.05.2011 17:59
Odpowiedz

  • +
  • -
ptasiek - zdjęcie ptasiek 10.05.2011

Kodu nie dam na allegro za 60zł kupiłem ;]
Sprawdze jak będę w domu.
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 10.05.2011

czyli wywaliłeś 60 zł w błoto, bo pewnie to samo jest tu na amxx jak się głębiej poszuka
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 10.05.2011

ale omg co za 60 zl na alegro za durny kod diablo, wystarczy 1 rok uczyc sie pawna i bys se takie diablo odpicowal ze szok
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 10.05.2011

rok pawna? co Ty kolego mówisz 0.0 wystarczy przejrzeć dokumentacje, przeglądnąć poradniki i tyle, przynajmniej mi to wystarcza
Odpowiedz
Zablokowany