Vip do BaseBuildera
stolarz 07.05.2011
Witam czy mógłby mi ktoś zrobic vipa na basebuildera??
Co miałby posiadać vip:
- 20% więcej dmg
- 50hp więcej
- 150armora
- multi jumpa
Za pomoc dam reputacje.Z góry dzięki.
Co miałby posiadać vip:
- 20% więcej dmg
- 50hp więcej
- 150armora
- multi jumpa
Za pomoc dam reputacje.Z góry dzięki.
Adminek AMXX.PL 07.05.2011
stolarz 07.05.2011
Koder a mógłbyś napisać jakby to działało?
Mógłbym normalnie all dodawać tylko oddzielnie?>
Mógłbym normalnie all dodawać tylko oddzielnie?>
Svizz
07.05.2011
Mogę to wykonać ale w osobnych pluginach bo w 1 mi się nie uda.
WTF? Widać bardzo dobry z Ciebie koder Dlaczemu nie w jednym? Mi się raczej zdaje, że w jednym jest łatwiej i szybciej (no i optymalniej, ale na góra 100-200 linijek kodu to mała różnica).
Muzzi
08.05.2011
Powinno działać.
Edited by Muzzi, 08.05.2011 18:22.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "Vip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Muzzi"
#define FLAGA_VIP ADMIN_BAN // Flaga od Vip'a
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resp");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public resp(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP){
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50 )
set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 150 )
client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +50 HP oraz +150 Armoru!");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_flags(idattacker) & FLAGA_VIP)
{
SetHamParamFloat(4,damage + (damage * (0.01*20)));
}
return HAM_HANDLED;
}
Edited by Muzzi, 08.05.2011 18:22.
stolarz 08.05.2011
Muzzi plugin jest prawie dobry ponieważ niedziała 50hp więcej zamiast 150hp ma sie normalnie 100hp.
Aha i jak byś mógł/mógła zrobić że zombi ma 500hp więcej bo wcześniej nie pomyślałem że zombi też musi mieć więcej hp.
I jak by Ci się jeszcze chciało to byś mógł/mogła zrobić tak że zombi za zabicie dostaje 100hp a człowiek 10hp.
Aha i jak byś mógł/mógła zrobić że zombi ma 500hp więcej bo wcześniej nie pomyślałem że zombi też musi mieć więcej hp.
I jak by Ci się jeszcze chciało to byś mógł/mogła zrobić tak że zombi za zabicie dostaje 100hp a człowiek 10hp.
Muzzi
12.05.2011
Proszę, powinno działać
Edited by Muzzi, 17.05.2011 11:46.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "Vip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Muzzi"
#define FLAGA_VIP ADMIN_BAN // Flaga od Vip'a
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Spawn",1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public Spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP){
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 500 )
client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +500 HP!");
}
case 2:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50 )
set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 150 )
client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +50 HP oraz +150 Armoru!");
}
}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_flags(idattacker) & FLAGA_VIP)
{
SetHamParamFloat(4,damage + (damage * (0.01*20)));
}
return HAM_HANDLED;
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1); //zabojca
switch(get_user_team(kid))
{
case 1: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 500)
case 2: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 10)
}
}
Edited by Muzzi, 17.05.2011 11:46.