←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przerobienie /rune ( Że można wybierać item )

Zablokowany

  • +
  • -
Damex - zdjęcie Damex 04.05.2011

Witam ... o to mój /rune
public buyrune(id)
{
new text[513] 

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w2. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n\w4. 15000 Expa  - \r20PP^n\w5.25000 Expa - \r40PP^n\w6. 40000 Expa - \r90PP ^n\w7. Item - losowy \r1PP^n\w8. Item - Wybrany\r10PP^n^n\w0. Zamknij") 

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text) 
return PLUGIN_HANDLED  
} 


public select_rune_menu(id, key) 
{ 
switch(key) 
{ 
 case 0: 
 {
  if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
   return PLUGIN_HANDLED
  
  upgrade_item(id)
 }
 
 case 1: 
 { 
  if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
   return PLUGIN_HANDLED
  award_item(id,0)
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 case 2:
 {
  if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
   return PLUGIN_HANDLED
  new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
  Give_Xp(id,exp)
  client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 case 3: 
 {
  if (!UTIL_Buyforpkt(id,20))
   return PLUGIN_HANDLED
  Give_Xp(id, 15000)
  client_print(id,print_center,"Dostales 15000 expa!")
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 
 case 4: 
 { 
  if (!UTIL_Buyforpkt(id,40))
   return PLUGIN_HANDLED
  Give_Xp(id, 25000)
  client_print(id,print_center,"Dostales 25000 expa!")
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 case 5:
 {
  if (!UTIL_Buyforpkt(id,90))
   return PLUGIN_HANDLED
  Give_Xp(id, 40000)
  client_print(id,print_center,"Dostales 40000 expa!")
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 case 6:
 {
  if (!UTIL_Buyforpkt(id,1))
   return PLUGIN_HANDLED
  award_item(id,0)
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 case 7:
 {
  if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
   return PLUGIN_HANDLED
  client_cmd(id, "spk fvox/blip");
 }
 case 9: 
 { 
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 
 
}

return PLUGIN_HANDLED
}

Chciałbym . Aby tam gdzie jest w8. Item - Wybrany\r10PP^n^n
Zrobił mi ktoś coś takiego że jak tam wejdziemy ... to możemy wybrać sobie 1 z tych itemów .
od 1 do 8. I potem następna strona :)

Z góry dziękuje dam +

O to lista moich itemów .


case 1:
 {
  player_item_name[id] = "Bronze Amplifier"
  player_b_damage[id] = random_num(2,4)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
 }
 
 case 2:
 {
  player_item_name[id] = "Silver Amplifier"
  player_b_damage[id] = random_num(5,8)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
 }
 
 case 3:
 {
  player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
  
  player_b_damage[id] = random_num(9,12)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id]) 
 }
 case 4:
 {
  player_item_name[id] = "Vampyric Staff"
  
  player_b_vampire[id] = random_num(2,4)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: wysysasz %i hp przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_vampire[id]) 
 }
 case 5:
 {
  player_item_name[id] = "Vampyric Amulet"
  
  player_b_vampire[id] = random_num(5,8)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: wysysasz %i hp przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_vampire[id]) 
 }
 case 6:
 {
  player_item_name[id] = "Vampyric Scepter"
  
  player_b_vampire[id] = random_num(9,12)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: wysysasz %i hp przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_vampire[id]) 
 }
 case 7:
 {
  player_item_name[id] = "Small bronze bag"
  
  player_b_money[id] = random_num(400,800)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zloto w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50) 
 }
 case 8:
 {
  player_item_name[id] = "Medium silver bag"
  
  player_b_money[id] = random_num(800,1600)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zloto w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50) 
 }
 case 9:
 {
  player_item_name[id] = "Large gold bag"
  
  player_b_money[id] = random_num(1600,5000)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zloto w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50) 
 }
 case 10:
 {
  player_item_name[id] = "Small angel wings"
  
  player_b_gravity[id] = random_num(1,5)
  
  if (is_user_alive(id))
   set_gravitychange(id)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id]) 
 }
 case 11:
 {
  player_item_name[id] = "Arch angel wings"
  
  player_b_gravity[id] = random_num(5,9)
  
  if (is_user_alive(id))
   set_gravitychange(id)
  
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id]) 
  
 }
 case 12:
 {
  player_item_name[id] = "Invisibility Rope"
  
  player_b_inv[id] = random_num(130,200)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],255-player_b_inv[id]) 
 }
 case 13:
 {
  player_item_name[id] = "Invisibility Coat"
  
  player_b_inv[id] = random_num(80,130)
  show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],255-player_b_inv[id]) 
 }
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 04.05.2011

Zamień

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w2. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n\w4. 15000 Expa - \r20PP^n\w5.25000 Expa - \r40PP^n\w6. 40000 Expa - \r90PP ^n\w7. Item - losowy \r1PP^n\w8. Item - Wybrany\r10PP^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,20))
return PLUGIN_HANDLED
Give_Xp(id, 15000)
client_print(id,print_center,"Dostales 15000 expa!")
return PLUGIN_HANDLED
}

case 4:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,40))
return PLUGIN_HANDLED
Give_Xp(id, 25000)
client_print(id,print_center,"Dostales 25000 expa!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,90))
return PLUGIN_HANDLED
Give_Xp(id, 40000)
client_print(id,print_center,"Dostales 40000 expa!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
client_cmd(id, "spk fvox/blip");
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

na

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w2. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n\w4. 15000 Expa - \r20PP^n\w5.25000 Expa - \r40PP^n\w6. 40000 Expa - \r90PP ^n\w7. Item - losowy \r1PP^n\w8. Item - Wybrany\r10PP^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,20))
return PLUGIN_HANDLED
Give_Xp(id, 15000)
client_print(id,print_center,"Dostales 15000 expa!")
return PLUGIN_HANDLED
}

case 4:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,40))
return PLUGIN_HANDLED
Give_Xp(id, 25000)
client_print(id,print_center,"Dostales 25000 expa!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,90))
return PLUGIN_HANDLED
Give_Xp(id, 40000)
client_print(id,print_center,"Dostales 40000 expa!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:
{
menuitemow(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

public menuitemow(id)
{
new menuitemow=menu_create("Menu Itemow","menuitemowkeys");

menu_additem(menuitemow,"Bronze Amplifier")
menu_additem(menuitemow,"Silver Amplifier")
menu_additem(menuitemow,"Gold Amplifier")
menu_additem(menuitemow,"Vampyric Staff")
menu_additem(menuitemow,"Vampyric Amulet")
menu_additem(menuitemow,"Vampyric Scepter")
menu_additem(menuitemow,"Small bronze bag")
menu_additem(menuitemow,"Medium silver bag")
menu_additem(menuitemow,"Large gold bag")
menu_additem(menuitemow,"Small angel wings")
menu_additem(menuitemow,"Arch angel wings")
menu_additem(menuitemow,"Invisibility Rope")
menu_additem(menuitemow,"Invisibility Coat")
menu_setprop(menuitemow,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menuitemow,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menuitemow,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menuitemow,MPROP_BACKNAME,"Wroc")

menu_display(id, menuitemow,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menuitemowkeys(id, menu, item){
switch(item){
case 0:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,1)
}

case 1:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,2)
}

case 2:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,3)
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,4)
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,5)
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,6)
}
case 6:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,7)
}
case 7:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,8)
}
case 8:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,9)
}
case 9:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,10)
}
case 10:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,11)
}
case 11:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,12)
}
case 12:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,13)
}

}
return PLUGIN_HANDLED
}

Pozdrawiam.
Odpowiedz

  • +
  • -
Damex - zdjęcie Damex 05.05.2011

gorusio a mam pytanie czy ten kod który mi podałeś . Nie będzie zapychać serwera ?. I wydaje mi się że będą większe pingi ??.

Bo mam kolegę który mówi że ping się po tym kodzie zwiększy więcej chcę cb zapytać .
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 05.05.2011

gorusio a mam pytanie czy ten kod który mi podałeś . Nie będzie zapychać serwera ?. I wydaje mi się że będą większe pingi ??.

Bo mam kolegę który mówi że ping się po tym kodzie zwiększy więcej chcę cb zapytać .

O stary dzięki za rozbawienie :D
Ping się nie zwiększy.
Tworzenie menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 06.05.2011

o Boże, nic tylko pogratulować koledze i jego wielkiej znajomości w pawnie! hahahaha
Odpowiedz

  • +
  • -
Damex - zdjęcie Damex 07.05.2011

Oky Gorusio ;P . To daje ci plusa można zamknąć temat ;P
Odpowiedz
Zablokowany