emit sound
Nenczoks 04.05.2011
Witam.
Mam problem, otóż gdy chciałbym rzucić przykładowo jakiś granat, to mam coś takiego:
Ale nadal dźwięk jest niewłaściwy. Odgrywa, ale za ostry. PITCH_NORM - odpada. HIGH jest dobry, ale jak jeszcze zmienić odczucie tego dźwięku?
ATNN_ próbowałem 4 sposoby. Myślę, że to coś będzie z "flagą" -> 0, lecz jak to ustawić?
Edited by Nenczoks, 04.05.2011 07:31.
Mam problem, otóż gdy chciałbym rzucić przykładowo jakiś granat, to mam coś takiego:
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/rzut.wav", 0.9, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
Ale nadal dźwięk jest niewłaściwy. Odgrywa, ale za ostry. PITCH_NORM - odpada. HIGH jest dobry, ale jak jeszcze zmienić odczucie tego dźwięku?
ATNN_ próbowałem 4 sposoby. Myślę, że to coś będzie z "flagą" -> 0, lecz jak to ustawić?
Edited by Nenczoks, 04.05.2011 07:31.
Optymalny193 04.05.2011
to
zamień na to:
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/rzut.wav", 0.9, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
zamień na to:
emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/rzut.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Nenczoks 04.05.2011
Hm, właśnie dźwięk wtedy, gdy był PITCH_HIGH był odpowiedni, ale jakby tu jeszcze inaczej troszkę zrobić? Wiem, że to możliwe na pewno.
A to co podałeś - gorsze.
A to co podałeś - gorsze.
Nenczoks 04.05.2011
No to też nie pomogło w zmianie głosu.
Btw. Te flagi są takie ->
#define SND_SPAWNING (1<<8) // we're spawing, used in some cases for ambients
#define SND_STOP (1<<5) // stop sound
#define SND_CHANGE_VOL (1<<6) // change sound vol
#define SND_CHANGE_PITCH (1<<7) // change sound pitch
chodzi oto -> 0, PITCH_HIGH)
Btw. Te flagi są takie ->
#define SND_SPAWNING (1<<8) // we're spawing, used in some cases for ambients
#define SND_STOP (1<<5) // stop sound
#define SND_CHANGE_VOL (1<<6) // change sound vol
#define SND_CHANGE_PITCH (1<<7) // change sound pitch
chodzi oto -> 0, PITCH_HIGH)