←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
/daj pytanie jak dodać

Zablokowany

  • +
  • -
rafal1813 - zdjęcie rafal1813 03.05.2011

Witam jak w nowym cod modzie dodać komendę /daj
Odpowiedz

  • +
  • -
Grzegorz93 - zdjęcie Grzegorz93 04.05.2011

Proszę :>

Załączone pliki

  • Załączony plik  daj.amxx   3,96 KB   30 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
rafal1813 - zdjęcie rafal1813 04.05.2011

a można by prosić sma???
Odpowiedz

Skrypcio - zdjęcie Skrypcio 06.05.2011

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Oddaj Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}

public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}

public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;

public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego);

if(!perk_dajacego)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];

get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)

dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0);
client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item]))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
Odpowiedz
Zablokowany