Eventy pomoc
Nenczoks 02.05.2011
Witam.
Mam pytanie odnośnie eventu. Jaki event odpowiada za to, aby coś się stało, gdy spadniemy?
Na pewno coś po części RegisterHam(Ham?? jaki? touch?
A drugi, to jak strzelimy jako CT do TT. To wszystko.
Wydaje mi się, że
ale jak zrobię warunek, że tak się dzieje u TT - to potem będąc w TT i strzelając do swojego teamu - też się tak dzieje?
Mam pytanie odnośnie eventu. Jaki event odpowiada za to, aby coś się stało, gdy spadniemy?
Na pewno coś po części RegisterHam(Ham?? jaki? touch?
A drugi, to jak strzelimy jako CT do TT. To wszystko.
Wydaje mi się, że
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" );
ale jak zrobię warunek, że tak się dzieje u TT - to potem będąc w TT i strzelając do swojego teamu - też się tak dzieje?
Adminek AMXX.PL 02.05.2011
Knopers
02.05.2011
Drugiej części nie zrozumiałem za bardzo, ale jako wskazówkę do pierwszej powiem ci że jeśli gracz spada z wysokości i doznaje jakiś obrażeń to ID zadającego obrażenia == 0.
Nenczoks 02.05.2011
Chodzi oto, że mam tak:
Chodzi oto, że ja będąc w CT i zadając obrażeń to krew "wypada" więcej.
Okej jest to. A jak jestem w CT i spadnę gdzieś to również wypada krew. Ale mam problem, bo jak jestem zombie i walę w zombie to wypada też krew, a jak jestem CT i strzelam w innego CT to również ta krew wywala.. A ma tylko robić tak, jak podałem.
To nie jest cały kod, tam jest jeszcze umieszczone o wypadaniu tej krwi. Ale tutaj głównie chodzi, jak to przerobić?
Edited by Nenczoks, 02.05.2011 14:52.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" );
}
public FwdHamPlayerDamage( id, idInflictor, idAttacker, Float:flDamage, iDamageBits ) {
new origin[3];
get_user_origin(id, origin);
if(is_user_connected(id) || is_user_connected(id) && !is_user_zombie(id))
{
bloodcast(origin, 10);
}
if(!is_user_zombie(id) && is_user_zombie(idAttacker))
{
bloodcast(origin, 10);
}
return HAM_HANDLED;
}
Chodzi oto, że ja będąc w CT i zadając obrażeń to krew "wypada" więcej.
Okej jest to. A jak jestem w CT i spadnę gdzieś to również wypada krew. Ale mam problem, bo jak jestem zombie i walę w zombie to wypada też krew, a jak jestem CT i strzelam w innego CT to również ta krew wywala.. A ma tylko robić tak, jak podałem.
To nie jest cały kod, tam jest jeszcze umieszczone o wypadaniu tej krwi. Ale tutaj głównie chodzi, jak to przerobić?
Edited by Nenczoks, 02.05.2011 14:52.
Svizz
02.05.2011
Zle to robisz
if(is_user_connected(id) || is_user_connected(id) && !is_user_zombie(id))Bez sensu całkowicie warunek. Wytłumacz o co ci chodzi w tym if'ie.
Goliath
02.05.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktos"
#define DMG_FALL (1<<5)
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" );
}
public FwdHamPlayerDamage( id, idInflictor, idAttacker, Float:flDamage, iDamageBits )
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
new origin[3]
get_user_origin(id, origin);
if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(idAttacker) == 2)
bloodcast(origin, 10);
if(iDamageBits & DMG_FALL && get_user_team(id) == 2)
bloodcast(origin, 10);
return HAM_HANDLED;
}
Zobacz to.
Edited by Goliath, 02.05.2011 17:28.