Edycja klas Cod Mod
Busho
01.05.2011
Witam. Czy mógłby mi ktos wytłumaczyć jak przerobić klase Talib żeby miała 1/8 szans na natychmiastowe zabicie z Deagle ?
I jak przerobić Kamikadze żeby zadawał o połowe mniej dmg z rakiet niż jest domyślnie ?
Proszę o szybką pomoc .
W załącznikach pliki .sma
Dodano 03 maj 2011 - 20:59:
Odświeżam
Użytkownik buszo edytował ten post 01.05.2011 13:54
I jak przerobić Kamikadze żeby zadawał o połowe mniej dmg z rakiet niż jest domyślnie ?
Proszę o szybką pomoc .
W załącznikach pliki .sma
Dodano 03 maj 2011 - 20:59:
Odświeżam
Załączone pliki
Użytkownik buszo edytował ten post 01.05.2011 13:54
Skrypcio 03.05.2011
W talibie
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
TUTAJ GDZIE MASZ random(4) to ta 4 oznacza że masz 1/4 na zabicie dasz tam 8 to bedzie 1/8
kamikadze nie da sie to zalezne od int
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
TUTAJ GDZIE MASZ random(4) to ta 4 oznacza że masz 1/4 na zabicie dasz tam 8 to bedzie 1/8
kamikadze nie da sie to zalezne od int
Busho
04.05.2011
Ok, dzięki za pomoc
A co do tego Kamikadze to nie da sie tego jakoś zmienic w QTM_CODMOD ??
Dodano 09 maj 2011 - 16:40:
Odświeżam
Użytkownik buszo edytował ten post 04.05.2011 17:17
A co do tego Kamikadze to nie da sie tego jakoś zmienic w QTM_CODMOD ??
Dodano 09 maj 2011 - 16:40:
Odświeżam
Użytkownik buszo edytował ten post 04.05.2011 17:17