Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problemy, zielony w scriptingu
#1
Napisano 29.04.2011 22:02
- if(! - po co ten !
- rozne typy %i, %u itd.. - po co to?
- Skad sie moge nauczyc jezyka PAWN ?
proszę o odpowiedzi
#2
Napisano 29.04.2011 22:14
if(!is_user_alive(id))oznacza ze osoba nie zyje
a
if(is_user_alive(id))oznacza gdy gracz zyje
2. Dokumentacja AMXX.pl: Core >> string > format
3. Nauczyc sie mozesz np. przegladajac pluginy, tutaj Dokumentacja AMXX.pl oraz na innych pytajac sie innych 'skrypterow'
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
#4
Napisano 30.04.2011 09:28
Użytkownik grs4 edytował ten post 30.04.2011 09:29
#5
Napisano 30.04.2011 12:31
Czyli wpisujac funcje
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
client_print(id, print_chat, "Twoj nick to %s.", name);
}
oznaczasz znakiem %s miejsce w ktorym ma byc nick oczywiscie musisz go za "" zdeklarowac (w moim przypadku jest to 'name').
Za to jak zamiast %s wpiszesz %d to sie nie wyswietli nick gdyz to oznaczenie jest przypisane dla liczb dziesietnych
I takie podobne do tego rzeczy Wszystko masz opisane w tabeli
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
#6
Napisano 30.04.2011 12:34
Chodzi o to ze np znakiem %s mozesz wyciagnac znaki dajmy na to z cvara badz z uinnych rzeczy (tak jak nick)
Czyli wpisujac funcje{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
client_print(id, print_chat, "Twoj nick to %s.", name);
}
oznaczasz znakiem %s miejsce w ktorym ma byc nick oczywiscie musisz go za "" zdeklarowac (w moim przypadku jest to 'name').
Za to jak zamiast %s wpiszesz %d to sie nie wyswietli nick gdyz to oznaczenie jest przypisane dla liczb dziesietnych
I takie podobne do tego rzeczy Wszystko masz opisane w tabeli
Do liczb dziesiętnych - %f
Do liczb całkowitych - %d, %i
Do tekstu - %s
Do pojedyńczego znaku - %c
#7
Napisano 30.04.2011 17:49
new name[33]
Użytkownik grs4 edytował ten post 30.04.2011 17:49
#8
Napisano 30.04.2011 18:49
Prościej mówiac jest to zmienna którą można przypisać każdemu graczowi
Użytkownik diablix edytował ten post 30.04.2011 18:49
#9
Napisano 30.04.2011 21:03
new nazwa_gracza[33][64]
w codmodzie w .sma
te [33] juz rozumiem ale te [64] ?
lub te :
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
Użytkownik grs4 edytował ten post 30.04.2011 21:04
#10
Napisano 30.04.2011 21:37
Co to są : zmienne, stałe, tablice, negacja, funkcja, pętla, dyrektywy preprocesora, deklaracja, definicja, przypisanie, etc.
W przeciwnym razie nie będziemy mogli ci w przyszłości pomóc skoro nie będziesz znał podstawowych pojęć.
PS: 64 jest to wielkość 2-giej tablicy macierzy.
#11
Napisano 01.05.2011 11:37
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
{
int a, b;
int wynik;
cout << "Podaj liczbe 1 : \n";
cin >> a;
cout << "Podaj liczbe 2 : \n\n";
cin >> b;
wynik = a / b;
cout << a " + " << b << " = " << wynik ;
getch();
}
#12
Napisano 01.05.2011 12:05
#13
Napisano 01.05.2011 12:23
#14
Napisano 01.05.2011 15:10
Dobra mozna zamknac temat kazdym odpowiadajacym daje +
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych