Skill w XPMOD (Duszek)
Optymalny193 29.04.2011
Cześć.
Mam duszka ale jak zrobić że za każdy jeden punkt dodaje 3sek. do niewidzialnosci max. 5 razy mozna dodac w jeden punkt czyli ma byc razem 15sek.
Kod na duszka:
Z menu kupna
public na duszka
Daje plusa z góry thx
Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 29.04.2011 19:13
Mam duszka ale jak zrobić że za każdy jeden punkt dodaje 3sek. do niewidzialnosci max. 5 razy mozna dodac w jeden punkt czyli ma byc razem 15sek.
Kod na duszka:
Z menu kupna
case 4:{
if(PlayerMoney[id] >= 100 && Duszek[id] < 5)
{
Duszek[id] += 1;
PlayerMoney[id] -= 100;
ColorChat(id, RED, "%s^x01 Zakupiles niewidzialnosc", tytul);
}
else if(Duszek[id] < 5)
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Masz juz^x03 %d^x01 punkt w niewidzialnosci", tytul, Zamrozenie[id]);
}
else if(get_pcvar_num(mm_minimumduszek)){
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Masz malo kasy^x01",tytul);
}
}
public na duszka
public duszek(id){
if(is_user_alive(id)){
if(Duszek[id] <= 0 || uzylduszka[id]){
return 1;
}
else{
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])
set_task(5.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);
uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public normalRender(id){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Juz jestes widzialny", tytul);
}
Daje plusa z góry thx
Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 29.04.2011 19:13
skowron97
29.04.2011
Jeszcze nie znam sie najlepiej ale mozesz chyba zrobic cos takiego
w plugin_init
a potem
i potem
w plugin_init
register_logevent("RoundStart",2,"1=Round_Start")
a potem
public RoundStart(id) {
if(Duszek[id] == 1) {
set_task(5.0, "duszek1", id);
}
if(Duszek[id] == 2) {
set_task(5.0, "duszek2", id);
}
if(Duszek[id] == 3) {
set_task(5.0, "duszek3", id);
}
if(Duszek[id] == 4) {
set_task(5.0, "duszek4", id);
}
if(Duszek[id] == 5) {
set_task(5.0, "duszek5", id);
}
i potem
public duszek1(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])
set_task(5.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);
uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public duszek2(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])
set_task(6.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);
uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public duszek3(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])
set_task(7.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);
uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public duszek4(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])
set_task(8.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);
uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public duszek5(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])
set_task(9.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);
uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public normalRender(id){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Juz jestes widzialny", tytul);
}
Optymalny193 29.04.2011
ok thx skowron powiedzcie czy dobrze zrobione. Bo moneymod na razie w naprawie wiec nie mam jak dać a to się przyda.
Dodano 30 kwiecień 2011 - 09:18:
albo optymalniej
Dodano 05 maj 2011 - 12:42:
Ok. Close
Skorzystałem ze sposobu x123
Dodano 05 maj 2011 - 12:43:
Ok. Close
Skorzystałem ze sposobu x123
Dodano 30 kwiecień 2011 - 09:18:
albo optymalniej
Dodano 05 maj 2011 - 12:42:
Ok. Close
Skorzystałem ze sposobu x123
Dodano 05 maj 2011 - 12:43:
Ok. Close
Skorzystałem ze sposobu x123