Problem z Klasami - GodMod oraz znikanie
Kendzior87
29.04.2011
Witam,
Poskładałem wszystkie dane z tego wątku GodMod/NoClip/Znikanie no ale niestety coś jest nie tak.
Bardzo bym prosił o rzucenie okiem na ten twór, chodzi o to że zrobiona przeze mnie klasa powinna posiadać 1-krotne użycie w ciągu rundy "mocy" GodMod na 3sek. wraz z progress barem czasu trwania umiejętności włączonej.
Jeżeli to możliwe to potrzebowałbym też drugą identyczną wersję tylko nie z GoDMoD'em a z znikaniem -> set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); bo nie wiem jak to ustawić.
Gdy tworzę klasę z godmode na 3 sek 1krotne użycie w ciągu rundy z progressbar:
W public UzyjPrzedmiotu:
Na początku pliku dodajemy:
Trochę zmienić w publicach:
I w PoczatekRundy:
co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:
jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.
to po
a to wklejacie na koniec kodu z COD'em
Przy kompilacji w tym miejscu:
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
błąd kompilacji:
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 2430
jakieś sugestie?
Poskładałem wszystkie dane z tego wątku GodMod/NoClip/Znikanie no ale niestety coś jest nie tak.
Bardzo bym prosił o rzucenie okiem na ten twór, chodzi o to że zrobiona przeze mnie klasa powinna posiadać 1-krotne użycie w ciągu rundy "mocy" GodMod na 3sek. wraz z progress barem czasu trwania umiejętności włączonej.
Jeżeli to możliwe to potrzebowałbym też drugą identyczną wersję tylko nie z GoDMoD'em a z znikaniem -> set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); bo nie wiem jak to ustawić.
Gdy tworzę klasę z godmode na 3 sek 1krotne użycie w ciągu rundy z progressbar:
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == MojaKlasa) { set_task(3.0,"godon",id,"",0,"a",1); }
Na początku pliku dodajemy:
new GodmodeZuzyte[33];
Trochę zmienić w publicach:
public godon(id) { if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1) { GodmodeZuzyte[id] = 1 set_user_godmode(id, 1) set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1) } else { return PLUGIN_CONTINUE; } } public godoff(id) { set_user_godmode(id, 0) }
I w PoczatekRundy:
GodmodeZuzyte[id] = 0
co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:
jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.
if(klasa_gracza[id] == MojaKlasa) { set_task(3.0,"godon",id,"",0,"a",1); }
to po
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);dodajcie linijkę
set_bartime(id, 3, 0)
a to wklejacie na koniec kodu z COD'em
stock set_bartime(id, czas, startprogress=0) { message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id) write_short(czas); write_short(startprogress); message_end(); }
Przy kompilacji w tym miejscu:
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
błąd kompilacji:
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 2430
jakieś sugestie?
Grzesiek
29.04.2011
proponuję ci wrzucić .sma i powiedzieć które dokładnie itemy nie działają;]
Kendzior87
29.04.2011
W *.sma nie mam tego itemu bo nie mogłem go skompilować więc usunąłem tą modyfikację, dodawałem dokładnie tak jak opisałem wyżej, ale zaraz dopisze to do mego *.sma i wrzucę tutaj
edit //wyłapałem czemu nie chciało się kompilować lecz teraz jest inny problem.
zmieniłem
na:
ale mam inny problem, plik się skompilował, można używać umiejętności więcej niż raz no i pasek progressbar ma czas trwania znacznie dłuższy niż 3 sek. W tym .sma są dwie klasy Fanatyk - niewidzialność i T1000 - godmode, proszę o poprawienie kodu, obie klasy mają działać tak samo (umiejętność na 3 sek użycie 1 krotne w ciągu rundy oraz progressbar też na 3 sek) z rozgraniczeniem, że jedna posiada niewidzialność druga godmode. Kombinuje i nie daje rady tego przeskoczyć
qtm_codmod edytowany.sma 76,42 KB 54 Ilość pobrań
Oto moje .sma jakby komuś wpadły inne błędy w kodzie proszę o info/poprawieni. Dzięki wielkie.
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 29.04.2011 18:05
edit //wyłapałem czemu nie chciało się kompilować lecz teraz jest inny problem.
zmieniłem
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1) { GodmodeZuzyte[id] = 1 set_user_godmode(id, 1) set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1) } else { return PLUGIN_CONTINUE; }
na:
if(GodmodeZuzyte[id] = 1) { return PLUGIN_CONTINUE; } else { GodmodeZuzyte[id] = 1 set_user_godmode(id, 1) set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1) }
ale mam inny problem, plik się skompilował, można używać umiejętności więcej niż raz no i pasek progressbar ma czas trwania znacznie dłuższy niż 3 sek. W tym .sma są dwie klasy Fanatyk - niewidzialność i T1000 - godmode, proszę o poprawienie kodu, obie klasy mają działać tak samo (umiejętność na 3 sek użycie 1 krotne w ciągu rundy oraz progressbar też na 3 sek) z rozgraniczeniem, że jedna posiada niewidzialność druga godmode. Kombinuje i nie daje rady tego przeskoczyć
qtm_codmod edytowany.sma 76,42 KB 54 Ilość pobrań
Oto moje .sma jakby komuś wpadły inne błędy w kodzie proszę o info/poprawieni. Dzięki wielkie.
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 29.04.2011 18:05
NieMaMnie
02.05.2011
siema. To tak:
błędy poprawione, dodane to co chciałeś + "optymalizacja" kodu = usunięte zbędne IFy, spacje i tabulatory
wszystko się dobrze kompiluje - powinno działać i u Ciebie
Fanatyk - raz na rundę może mieć niewidzialność na 3s z paskiem na 3s
T1000 - raz na rundę może mieć godmoda na 3s z paskiem na 3s
jakby coś jeszcze nie śmigało = pisz
__________________________________________
PS
nie mogę zrozumieć składni Twojego kodu na godmoda podanego wyżej - jak Ty to pisałeś?
Użytkownik NieMaMnie edytował ten post 02.05.2011 10:22
błędy poprawione, dodane to co chciałeś + "optymalizacja" kodu = usunięte zbędne IFy, spacje i tabulatory
wszystko się dobrze kompiluje - powinno działać i u Ciebie
Fanatyk - raz na rundę może mieć niewidzialność na 3s z paskiem na 3s
T1000 - raz na rundę może mieć godmoda na 3s z paskiem na 3s
jakby coś jeszcze nie śmigało = pisz
__________________________________________
PS
nie mogę zrozumieć składni Twojego kodu na godmoda podanego wyżej - jak Ty to pisałeś?
Załączone pliki
Użytkownik NieMaMnie edytował ten post 02.05.2011 10:22
Kendzior87
02.05.2011
dzięki wielkie
a ta składnia to racja takie twory że szok próbowałem wszystkiego bo klasa z umiejętnością aktywną i z paskiem czasu jest narpawde ciekawa
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 02.05.2011 11:09
a ta składnia to racja takie twory że szok próbowałem wszystkiego bo klasa z umiejętnością aktywną i z paskiem czasu jest narpawde ciekawa
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 02.05.2011 11:09