Rozgrzewka na Deathrun
WazzaP
29.04.2011
Witam.
Mógłby ktoś napisać mi rozgrzewkę na deathrun?
Rozgrzewka miała by wyglądać tak:
- Trwa z 90 sek.
- Grawitacja dla wszystkich jest ustawiona po 400.
- Jakaś muzyczka.
- I jakieś odliczanie w HUD, np. Rozgrzewka skonczy sie za x sek.
Za pomoc dam Plusa!
Gufinsky
01.05.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Suis" #define SPRAWDZ 3431 #define prefix "[Prefix]" new Odliczanie[33] new rr_czas new bool:noze = false new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") rr_czas = register_cvar("rr_czas","90") register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_event("DeathMsg","death_msg","a") } public nozowka(id) { set_task(1.0, "Start") } public Start(id) { client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) fm_set_user_gravity ( id, float ( 400 / 800 ) ); switchweapon(id) noze = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas); if(task_exists(id + SPRAWDZ)) { remove_task( id + SPRAWDZ ) } set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" ) return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec(task_id) { new id = task_id - SPRAWDZ set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 ) show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] ) Odliczanie[id] -= 1 if(Odliczanie[id] <= 0) { if( task_exists(task_id) ) { remove_task( task_id ) } set_cvar_num("sv_restart", 2); ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix); noze = false } } public switchweapon(id) { if (!noze) return PLUGIN_CONTINUE engclient_cmd(id,"weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE } public death_msg() { if(!noze) return new id = read_data(2) set_task(1.0,"respawn_player",id) } public respawn_player(id) { if(is_user_connected(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) } public plugin_precache() precache_sound(muzyka)
Ścieżkę do nuty dajesz w
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"Musi być w mp3
Cvary
Czas rozgrzewki w sekundachrr_czas
speedkill
01.05.2011
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Suis" #define SPRAWDZ 3431 #define prefix "[Prefix]" new Odliczanie[33] new rr_czas new bool:noze = false new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") rr_czas = register_cvar("rr_czas","90") register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_event("DeathMsg","death_msg","a") } public nozowka(id) { set_task(1.0, "Start") } public Start(id) { client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) fm_set_user_gravity(id,0.5); switchweapon(id) noze = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas); if(task_exists(id + SPRAWDZ)) { remove_task( id + SPRAWDZ ) } set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" ) return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec(task_id) { new id = task_id - SPRAWDZ set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 ) show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] ) Odliczanie[id] -= 1 if(Odliczanie[id] <= 0) { if( task_exists(task_id) ) { remove_task( task_id ) } set_cvar_num("sv_restart", 2); ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix); noze = false } } public switchweapon(id) { if (!noze) return PLUGIN_CONTINUE engclient_cmd(id,"weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE } public death_msg() { if(!noze) return new id = read_data(2) set_task(1.0,"respawn_player",id) } public respawn_player(id) { if(is_user_connected(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) } public plugin_precache() precache_sound(muzyka)
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 01.05.2011 17:20
speedkill
04.05.2011
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Suis" #define SPRAWDZ 3431 #define prefix "[Prefix]" new Odliczanie[33] new rr_czas new bool:noze = false new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") rr_czas = register_cvar("rr_czas","90") register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_event("DeathMsg","death_msg","a") } public nozowka(id) { set_task(1.0, "Start") } public Start(id) { client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) server_cmd("amx_cvar sv_gravity 400") switchweapon(id) noze = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas); if(task_exists(id + SPRAWDZ)) { remove_task( id + SPRAWDZ ) } set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" ) return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec(task_id) { new id = task_id - SPRAWDZ set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 ) show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] ) Odliczanie[id] -= 1 if(Odliczanie[id] <= 0) { if( task_exists(task_id) ) { remove_task( task_id ) } set_cvar_num("sv_restart", 2); server_cmd("amx_cvar sv_gravity 800") ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix); noze = false } } public switchweapon(id) { if (!noze) return PLUGIN_CONTINUE engclient_cmd(id,"weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE } public death_msg() { if(!noze) return new id = read_data(2) set_task(1.0,"respawn_player",id) } public respawn_player(id) { if(is_user_connected(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) } public plugin_precache() precache_sound(muzyka)
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 04.05.2011 14:23
speedkill
05.05.2011
Tutaj night90 poprosił mnie na pw żebym dodał zeby zatrzymały się 2 pluginy dr_stats i dr_manager
oto kod :
oto kod :
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Suis" #define SPRAWDZ 3431 #define prefix "[DeathRuN]" new Odliczanie[33] new rr_czas new bool:noze = false new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") rr_czas = register_cvar("rr_czas","90") register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_event("DeathMsg","death_msg","a") } public nozowka(id) { set_task(1.0, "Start") } public Start(id) { client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) server_cmd("amx_pausecfg pause deathrun_manager.amxx") server_cmd("amx_pausecfg pause deathrun_stats.amxx") server_cmd("amx_cvar sv_gravity 500") switchweapon(id) noze = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas); if(task_exists(id + SPRAWDZ)) { remove_task( id + SPRAWDZ ) } set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" ) return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec(task_id) { new id = task_id - SPRAWDZ set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 ) show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] ) Odliczanie[id] -= 1 if(Odliczanie[id] <= 0) { if( task_exists(task_id) ) { remove_task( task_id ) } set_cvar_num("sv_restart", 2); server_cmd("amx_pausecfg enable deathrun_manager.amxx") server_cmd("amx_pausecfg enable deathrun_stats.amxx") server_cmd("amx_cvar sv_gravity 800") ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix); noze = false } } public switchweapon(id) { if (!noze) return PLUGIN_CONTINUE engclient_cmd(id,"weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE } public death_msg() { if(!noze) return new id = read_data(2) set_task(1.0,"respawn_player",id) } public respawn_player(id) { if(is_user_connected(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) } public plugin_precache() precache_sound(muzyka)