Zamiana funkcji informowania o zdobytym po...
BinDer
27.04.2011
Witam chciałbym aby na moim serwerze z silnikiem CoD był inny sposób informowania mnie o nowym lvl. Chciałbym aby ktoś zmienił tą funkcję:
Użytkownik BinDer edytował ten post 27.04.2011 21:46
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 10001) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; set_hudmessage(2, 2, 87, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansujesz dalej!"); client_cmd(id, "mp3 play sound/QTM_CodMod/level"); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }Na taka aby w Say'u pokazywala sie informacja typu "Zdobyles next level. Jest to xxxx level! Gratuluje" Info wyświetlane tylko dal gracza. Bez dźwięku i innych pierdoł. Samo info o lvl. Stawiam flaszke za robote. Z góry dzięki.
Użytkownik BinDer edytował ten post 27.04.2011 21:46
gruszka95
27.04.2011
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 10001) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; client_print(id, 3, "Zdobyles next level. Jest to %i level! Gratuluje", poziom_gracza[id]); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }proszę
EDIT:Poprawiłem
Użytkownik gruszka95 edytował ten post 28.04.2011 15:13
BinDer
27.04.2011
Nie pokazuje lvl.
Ok znalazłem błąd zamast %s powinno być %i. Flaszka leci.
Użytkownik BinDer edytował ten post 27.04.2011 22:18
Ok znalazłem błąd zamast %s powinno być %i. Flaszka leci.
Użytkownik BinDer edytował ten post 27.04.2011 22:18