plik sma :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
new nowa_bron
public plugin_init()
{
register_plugin("taki", "1.2", "STRIKER")
register_clcmd("/daj", "daj")
}
public daj(id)
{
new menu = menu_create("Bron", "daj_Handle");
menu_additem(menu, "USP");
menu_additem(menu, "DEAGLE");
menu_additem(menu, "ELITE");
menu_additem(menu, "M4A1");
menu_additem(menu, "AK47");
menu_additem(menu, "M249");
menu_additem(menu, "FAMAS");
menu_additem(menu, "AWP");
menu_display(id, menu);
}
public daj_Handle(id, menu, nowa_bron)
{
if(nowa_bron == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(nowa_bron)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_usp")
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_elite")
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_ak47")
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_m249")
}
case 6:
{
give_item(id, "weapon_famas")
}
case 7:
{
give_item(id, "weapon_awp")
}
}
}
Co prawda ja nie wiedzialem jak od razu zrobic menu zgapilem troche z pliku sma Call of Duty Sklep zrobilem jak trzeba nie tak samo i mam 2 beldy ale sie kompiluje nie trzeba debugowac proszę o POMOC!
Użytkownik grs4 edytował ten post 27.04.2011 21:33