←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Sprawdzenie wartości zmiennej

Zablokowany

  • +
  • -
cManiac - zdjęcie cManiac 27.04.2011

Siema,

Mam taki problem. Napisałem plugin, który po zabiciu gracza dodaje nam 1 do zmiennej 'Level' i nie wiem jak zrobić, że gdy zmienna 'Level' wynosi np. 2 daj np. Granat HE. Próbowałe za pomocą IF sprawdzać, czy zmienna = x i wtedy daj broń ale serwer crashował z powodu Reliable channel overflowed. Ma ktoś jakiś pomysł ?


Pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
exexe - zdjęcie exexe 27.04.2011

Level[id] += 1; 					//Twoja funkcja do dodawania do zmiennej
if ( Level[id] == 2 ) //Jeżeli zmienna = 2
{
give_item(id, "weapon_hegrenade"); //Daj granat he
}

Użytkownik x123 edytował ten post 27.04.2011 20:05
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 27.04.2011

= Znak przypisania.
== Znak porównania
Odpowiedz

sztandi - zdjęcie sztandi 28.04.2011

Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak

while(Level[id] == 2) // Petla ktora sie wlancza gdy gracz bedzie mial 2lvl
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
break;
}

Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 13:59
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 28.04.2011

Po co pętle while skoro ma tylko raz wykonać ;|
Odpowiedz

sztandi - zdjęcie sztandi 28.04.2011

;(

Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak


Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 14:25
Odpowiedz
Zablokowany