Siema,
Mam taki problem. Napisałem plugin, który po zabiciu gracza dodaje nam 1 do zmiennej 'Level' i nie wiem jak zrobić, że gdy zmienna 'Level' wynosi np. 2 daj np. Granat HE. Próbowałe za pomocą IF sprawdzać, czy zmienna = x i wtedy daj broń ale serwer crashował z powodu Reliable channel overflowed. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sprawdzenie wartości zmiennej
Started By cManiac, 27.04.2011 19:47
5 replies to this topic
#1
Posted 27.04.2011 19:47
#2
Posted 27.04.2011 20:05
Level[id] += 1; //Twoja funkcja do dodawania do zmiennej
if ( Level[id] == 2 ) //Jeżeli zmienna = 2
{
give_item(id, "weapon_hegrenade"); //Daj granat he
}
Edited by x123, 27.04.2011 20:05.
#3
Posted 27.04.2011 20:47
= Znak przypisania.
== Znak porównania
== Znak porównania
#4
Posted 28.04.2011 13:57
Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak
while(Level[id] == 2) // Petla ktora sie wlancza gdy gracz bedzie mial 2lvl
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
break;
}
Edited by sztandi, 28.04.2011 13:59.
#5
Posted 28.04.2011 14:00
Po co pętle while skoro ma tylko raz wykonać ;|
#6
Posted 28.04.2011 14:24
;(
Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak
Edited by sztandi, 28.04.2011 14:25.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users