Siema,
Mam taki problem. Napisałem plugin, który po zabiciu gracza dodaje nam 1 do zmiennej 'Level' i nie wiem jak zrobić, że gdy zmienna 'Level' wynosi np. 2 daj np. Granat HE. Próbowałe za pomocą IF sprawdzać, czy zmienna = x i wtedy daj broń ale serwer crashował z powodu Reliable channel overflowed. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sprawdzenie wartości zmiennej
Temat rozp.
cManiac
, 27.04.2011 19:47
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.04.2011 19:47
#2
Napisano 27.04.2011 20:05
Level[id] += 1; //Twoja funkcja do dodawania do zmiennej
if ( Level[id] == 2 ) //Jeżeli zmienna = 2
{
give_item(id, "weapon_hegrenade"); //Daj granat he
}
Użytkownik x123 edytował ten post 27.04.2011 20:05
#3
Napisano 27.04.2011 20:47
= Znak przypisania.
== Znak porównania
== Znak porównania
#4
Napisano 28.04.2011 13:57
Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak
while(Level[id] == 2) // Petla ktora sie wlancza gdy gracz bedzie mial 2lvl
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
break;
}
Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 13:59
#5
Napisano 28.04.2011 14:00
Po co pętle while skoro ma tylko raz wykonać ;|
#6
Napisano 28.04.2011 14:24
;(
Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak
Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 14:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych