Mam taki problem a mianowicie :
Nie działa mi dźwięk przed wybuchem paki i odliczanie sapera za ile ma wybuchnąć.
Co może być przyczyną
Bardzo proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Odliczanie/Dźwięk przed wybuchem bomby
Temat rozp.
naXe
, 21.12.2008 21:53
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.12.2008 21:53
#2
Napisano 21.12.2008 21:56
pokaż .sma pluginu
#3
Napisano 21.12.2008 22:07
Dźwięk :
Odliczanie :
[ Dodano: 22-12-2008, 01:33 ]
Ale chodzi mi żeby odliczało(mówiąc) a nie żeby pisało
/* Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI * Plugin Details With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. * Required Modules: - CSX * Credits: - Emp` for various indicates - Alka for full tests * Changelog - Fixed Events problems - Pcvars - Fixed any bug on plugin */ #include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "SAMURAI" // // KONFIGURACJA TUTAJ // #define muzyczka "sound/misc/bomba.wav" #define czas 10 // // new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/bomba.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Odliczanie :
#include <amxmodx> #define PLUGIN "c4 timer" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "cheap_suit" new g_c4timer new mp_c4timer new cvar_showteam new cvar_flash new cvar_sprite new cvar_msg new g_msg_showtimer new g_msg_roundtime new g_msg_scenario #define MAX_SPRITES 2 new const g_timersprite[MAX_SPRITES][] = { "bombticking", "bombticking1" } new const g_message[] = "Detonation time intiallized....." public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER) cvar_showteam = register_cvar("amx_showc4timer", "3") cvar_flash = register_cvar("amx_showc4flash", "0") cvar_sprite = register_cvar("amx_showc4sprite", "1") cvar_msg = register_cvar("amx_showc4msg", "0") mp_c4timer = get_cvar_pointer("mp_c4timer") g_msg_showtimer = get_user_msgid("ShowTimer") g_msg_roundtime = get_user_msgid("RoundTime") g_msg_scenario = get_user_msgid("Scenario") register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("logevent_plantedthebomb", 3, "2=Planted_The_Bomb") } public event_hltv() g_c4timer = get_pcvar_num(mp_c4timer) public logevent_plantedthebomb() { new showtteam = get_pcvar_num(cvar_showteam) static players[32], num, i switch(showtteam) { case 1: get_players(players, num, "ace", "TERRORIST") case 2: get_players(players, num, "ace", "CT") case 3: get_players(players, num, "ac") default: return } for(i = 0; i < num; ++i) set_task(1.0, "update_timer", players[i]) } public update_timer(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id) write_short(g_c4timer) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id) write_byte(1) write_string(g_timersprite[clamp(get_pcvar_num(cvar_sprite), 0, (MAX_SPRITES - 1))]) write_byte(150) write_short(get_pcvar_num(cvar_flash) ? 20 : 0) message_end() if(get_pcvar_num(cvar_msg)) { set_hudmessage(255, 180, 0, 0.44, 0.87, 2, 6.0, 6.0) show_hudmessage(id, g_message) } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1033 f0 fs16 n par } */
[ Dodano: 22-12-2008, 01:33 ]
Ale chodzi mi żeby odliczało(mówiąc) a nie żeby pisało
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych