Cod klasa duch
korthagor
27.04.2011
Witam! Zrobiłem sobie klasę [CoD nowy] duch, która ma tylko nóż i noclipa na początku każdej rundy... Ale noclipa ma tylko po wybraniu, a w następnej rundzie już nie. Może mi ktoś zrobić tą klasę?
Nomaf
27.04.2011
Gdzie tego noclipa dodajesz? W jakiej funkcji?
Spróbuj do cod_class_enabled (a jak jej nie masz to dodaj), a w cod_class_disabled wyłączenie noclipa.
Spróbuj do cod_class_enabled (a jak jej nie masz to dodaj), a w cod_class_disabled wyłączenie noclipa.
korthagor
27.04.2011
No właśnie tak jest. W cod_class_enabled mam wpisane set_user_noclip(id, 1) a w cod_class_disabled mam set_user_noclip(id, 0). I w następnej rundzie po wybraniu klasy noclipa nie ma. Wiesz jak to zrobić?
Grandi
28.04.2011
Do:
Dodaj:
A następnie niżej dodaj:
Użytkownik Grandi edytował ten post 28.04.2011 09:51
public plugin_init()
Dodaj:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
A następnie niżej dodaj:
public ResetHUD(id)
set_user_noclip(id, 1);
Użytkownik Grandi edytował ten post 28.04.2011 09:51
korthagor
28.04.2011
-.-" Teraz jest noclip ale od początku jak wejdę na serwer i na każdej klasie. A nie da się zrobić tak, że noclip na tej klasie włącza się i wyłącza po wciśnięciu E?
Dam *.sma jakby co
Dam *.sma jakby co
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Duch"; new const opis[] = "Ma noclipa i lata tylko z nozem. Ma wiecej hp."; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id]=true; set_user_noclip(id, 1); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id]=false; set_user_noclip(id, 0); } public ResetHUD(id) set_user_noclip(id, 1); public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); }
Grandi
28.04.2011
Ile sekund ma trwać no clip? I czy zrobić, żeby raz na rundę można było użyć?
korthagor
28.04.2011
noclip na tej klasie włącza się i wyłącza po wciśnięciu E
Prosiłbym coś takiego.
Svizz
28.04.2011
Na samej gorze:
W plugin_init:
Na samym dole to:
W cod_class_enabled i disabled zostawiasz to co teraz masz.
#include <hamsandwich>
W plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1);
Na samym dole to:
public Respawn(id) { if(ma_klase[id]) set_user_noclip(id,1); else set_user_noclip(id,0); }
W cod_class_enabled i disabled zostawiasz to co teraz masz.
korthagor
28.04.2011
Neazo, właśnie ja chce żeby mógł to włączyć i wyłączyć przyciskiem E ...
Dobra Svizz masz +. A pytanie czy możesz zrobić właśnie że noclipa włącza się E i wyłącza się E?
Użytkownik korthagor edytował ten post 28.04.2011 19:00
Dobra Svizz masz +. A pytanie czy możesz zrobić właśnie że noclipa włącza się E i wyłącza się E?
Użytkownik korthagor edytował ten post 28.04.2011 19:00
Svizz
29.04.2011
Hmmm... nigdy tak nie robiłem i nie mam pojęcia, czy to będzie działać (ściągnąłem ze starego coda ):
Powinno działać
Edit: Drobna poprawka.
Użytkownik Svizz edytował ten post 30.04.2011 07:10
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Duch"; new const opis[] = "Ma noclipa i lata tylko z nozem. Ma wiecej hp."; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new bool:ma_klase[33]; new bool:ma_noclip[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_forward(FM_EmitSound, "UzylE"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id]=true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id]=false; ma_noclip[id]=false; } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } public UzylE(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) { if(ma_noclip[id] == false) ma_noclip[id]=true if(ma_noclip[id] == true) ma_noclip[id]=false DajNoclip(id); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public DajNoclip(id) { if(ma_noclip[id] == true) set_user_noclip(id,1); else { ma_noclip[id]=false; set_user_noclip(id,0); } return PLUGIN_HANDLED; }
Powinno działać
Edit: Drobna poprawka.
Użytkownik Svizz edytował ten post 30.04.2011 07:10
Nomaf
02.05.2011
To zamiast nazwy funkcji UzylE to wpisz cod_class_skill_used.
Wtedy powinno działać.
A to usuń: register_forward(FM_EmitSound, "UzylE");
Wtedy powinno działać.
A to usuń: register_forward(FM_EmitSound, "UzylE");