Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Cod klasa duch
#1
Napisano 27.04.2011 17:30
#2
Napisano 27.04.2011 18:16
Spróbuj do cod_class_enabled (a jak jej nie masz to dodaj), a w cod_class_disabled wyłączenie noclipa.
#3
Napisano 27.04.2011 20:04
#4
Napisano 27.04.2011 20:19
#5
Napisano 28.04.2011 09:51
public plugin_init()
Dodaj:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
A następnie niżej dodaj:
public ResetHUD(id)
set_user_noclip(id, 1);
Użytkownik Grandi edytował ten post 28.04.2011 09:51
I'm Back
#6
Napisano 28.04.2011 10:57
#7
Napisano 28.04.2011 13:47
Dam *.sma jakby co
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Duch"; new const opis[] = "Ma noclipa i lata tylko z nozem. Ma wiecej hp."; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id]=true; set_user_noclip(id, 1); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id]=false; set_user_noclip(id, 0); } public ResetHUD(id) set_user_noclip(id, 1); public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); }
#8
Napisano 28.04.2011 16:07
I'm Back
#9
Napisano 28.04.2011 16:38
noclip na tej klasie włącza się i wyłącza po wciśnięciu E
Prosiłbym coś takiego.
#10
Napisano 28.04.2011 17:42
#11
Napisano 28.04.2011 17:53
#include <hamsandwich>
W plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1);
Na samym dole to:
public Respawn(id) { if(ma_klase[id]) set_user_noclip(id,1); else set_user_noclip(id,0); }
W cod_class_enabled i disabled zostawiasz to co teraz masz.
#12
Napisano 28.04.2011 18:53
Dobra Svizz masz +. A pytanie czy możesz zrobić właśnie że noclipa włącza się E i wyłącza się E?
Użytkownik korthagor edytował ten post 28.04.2011 19:00
#13
Napisano 29.04.2011 14:28
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Duch"; new const opis[] = "Ma noclipa i lata tylko z nozem. Ma wiecej hp."; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new bool:ma_klase[33]; new bool:ma_noclip[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_forward(FM_EmitSound, "UzylE"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id]=true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id]=false; ma_noclip[id]=false; } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } public UzylE(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) { if(ma_noclip[id] == false) ma_noclip[id]=true if(ma_noclip[id] == true) ma_noclip[id]=false DajNoclip(id); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public DajNoclip(id) { if(ma_noclip[id] == true) set_user_noclip(id,1); else { ma_noclip[id]=false; set_user_noclip(id,0); } return PLUGIN_HANDLED; }
Powinno działać
Edit: Drobna poprawka.
Użytkownik Svizz edytował ten post 30.04.2011 07:10
#14
Napisano 02.05.2011 17:19
#15
Napisano 02.05.2011 20:47
Wtedy powinno działać.
A to usuń: register_forward(FM_EmitSound, "UzylE");
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych