Pare pytań Diablo 5.9I
Sniper Elite
27.04.2011
Witam. Mam parę pytań odnośnie tego Diablo, a mianowicie:
- gdzie jest odnawianie się pancerz barbarzyńcy po zabiciu wroga (w kodzie),
- gdzie się zmienia czas ładowania mocy nożowych,
- czy istnieje jakiś poradnik odnośnie tworzenia efektów takich jak np. item, który sprawia, że wybuchasz po śmierci,
Dziękuje bardzo za chociażby jedną odpowiedź.
- gdzie jest odnawianie się pancerz barbarzyńcy po zabiciu wroga (w kodzie),
- gdzie się zmienia czas ładowania mocy nożowych,
- czy istnieje jakiś poradnik odnośnie tworzenia efektów takich jak np. item, który sprawia, że wybuchasz po śmierci,
Dziękuje bardzo za chociażby jedną odpowiedź.
Dalinor
27.04.2011
Pancerz barbarzyńcy:
Ładowanie mocy nożowej:
W funkcji:
szukasz
stock refill_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;
cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
Ładowanie mocy nożowej:
W funkcji:
public client_PreThink ( id )
szukasz
else if(casting[id]==0)
Zaszka 27.04.2011
czas ładowania mocy nożowych zależy od inteligencji gracza
A czy mu to jest potrzebne?
On sie pyta gdzie to jest...
//////////////////////////////////
Nie istnieje w dziale diablomod poradnik do tworzenia efektów
Poszukaj w google fraze efekty msg czy jakos ;]
Sniper Elite
27.04.2011
No tak od int tez moze, ale przy 0 int szybsze bieganie laduje sie 10 sek, a magiczny pancerz chyba tylko 6 i o to mi chodzi.
Oczywiście plusy lecą.
Dodano 27 kwiecień 2011 - 14:52:
Jak dodać aby inna klasa miała też odnowione 200 armoru po zabiciu kogoś bo sam tego nie kminie.
Oczywiście plusy lecą.
Dodano 27 kwiecień 2011 - 14:52:
Jak dodać aby inna klasa miała też odnowione 200 armoru po zabiciu kogoś bo sam tego nie kminie.
Dalinor
27.04.2011
W:
Szukasz
Zmieniasz na:
I jeśli chcesz, aby ta klasa nie miała odnowienia amunicji to:
Szukasz:
I zmieniasz cały na:
public DeathMsg(id)
Szukasz
if (player_class[kid] == Barbarzynca )
refill_ammo(kid)
Zmieniasz na:
if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == NazwaKlasy)
refill_ammo(kid)
I jeśli chcesz, aby ta klasa nie miała odnowienia amunicji to:
Szukasz:
stock refill_ammo
I zmieniasz cały na:
stock refill_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;
cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
if(player_class[id] == Barbarzynca)
{
new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)
new wEnt;
// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt,maxClip[wpnid]);
}
}
Sniper Elite
28.04.2011
Ok, ale czy barbarzyncy tez nie zabierzemy odnowienia ammo? I jeszcze jedno pytanie, gdzie sie ustawia gravitacje klasy?
Dalinor
28.04.2011
w:
Nie, nie zabierzemy.
Edited by Dalinor, 28.04.2011 17:23.
public set_gravitychange
Nie, nie zabierzemy.
Edited by Dalinor, 28.04.2011 17:23.
Sniper Elite
28.04.2011
Ok, mam nadzzieje, że wszystko zadziała, sprawdze jutro bo dziś nie mam czasu. Oraz kolejny problem, daje tak:
A mój Upadly Rycerz nie ma tych LongJumpów i tu do was prośba, jak zrobić aby miał te dwa.
Dodano 29 kwiecień 2011 - 07:06:
I ustawiam te grawitacje tak:
I nie dziala ta grawitacja.
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else if( player_class[id]== Upadlyrycerz ) JumpsMax[id]=2+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0
A mój Upadly Rycerz nie ma tych LongJumpów i tu do was prośba, jak zrobić aby miał te dwa.
Dodano 29 kwiecień 2011 - 07:06:
I ustawiam te grawitacje tak:
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if((player_class[id] == Szaman) || (player_class[id] == Belial)) { set_user_gravity(id, 0.6) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }
I nie dziala ta grawitacja.
Jagoda 29.04.2011
zrob tak
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else if((player_class[id] == Szaman) || (player_class[id] == Belial))
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.60)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
KariiO
29.04.2011
w deathmsg po refill ammo:W:
public DeathMsg(id)
Szukaszif (player_class[kid] == Barbarzynca )
refill_ammo(kid)
Zmieniasz na:if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == NazwaKlasy)
refill_ammo(kid)
I jeśli chcesz, aby ta klasa nie miała odnowienia amunicji to:
Szukasz:stock refill_ammo
I zmieniasz cały na:stock refill_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;
cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
if(player_class[id] == Barbarzynca)
{
new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)
new wEnt;
// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt,maxClip[wpnid]);
}
}
if (player_class[kid] == Twoja_Klasa ) cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
Edited by KariiO, 29.04.2011 09:46.
Sniper Elite
29.04.2011
No tak, ale ja chce, żeby ta klasa miała inną grawitacje, troxhę żeby niżej skakała od ninji.
Dodano 29 kwiecień 2011 - 11:57:
I reszta kodu się nie wykona dla tej klasy?
Dodano 29 kwiecień 2011 - 11:57:
if (player_class[kid] == Twoja_Klasa ) cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
I reszta kodu się nie wykona dla tej klasy?
Onyke
29.04.2011
@up
1.
To zmieniasz te wartosci
1.
To zmieniasz te wartosci
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) //tutaj zmieniasz 0.17 na ile chcesz
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) //tutaj zmieniasz 0.2 na ile chcesz
else set_user_gravity(id, 0.60) //tutaj zmieniasz 0.60 na ile chcesz. To jest podstawowa grawita bez itemow itp
Sniper Elite
29.04.2011
No właśnie mam tak:
I dalej ma standardową grawitacje.
+ następna sprawa, mam ustawione żeby dawało 30 hp po zabiciu wroga, a daje ok 45 nie wiem czemu:
help.
else if((player_class[id] == Szaman) || (player_class[id] == Belial)) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.60) }
I dalej ma standardową grawitacje.
+ następna sprawa, mam ustawione żeby dawało 30 hp po zabiciu wroga, a daje ok 45 nie wiem czemu:
public add_barbarian_bonus(id) { if (player_class[id] == Barbarzynca) { change_health(id,30,0,"") } if (player_class[id] == Szkielet) { change_health(id,30,0,"") } if (player_class[id] == Diablo) { change_health(id,30,0,"") }
help.
KariiO
29.04.2011
1.No właśnie mam tak:
else if((player_class[id] == Szaman) || (player_class[id] == Belial)) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.60) }
1.I dalej ma standardową grawitacje.
2.+ następna sprawa, mam ustawione żeby dawało 30 hp po zabiciu wroga, a daje ok 45 nie wiem czemu:public add_barbarian_bonus(id) { if (player_class[id] == Barbarzynca) { change_health(id,30,0,"") } if (player_class[id] == Szkielet) { change_health(id,30,0,"") } if (player_class[id] == Diablo) { change_health(id,30,0,"") }
help.
Nie dziw się jak masz tam ifa że musi mieć archy a konkretnie ich moc czyli player_b_gravity...
2.
Obstawiam na kradnięcie/wysysanie HP.
Sniper Elite
29.04.2011
Ad.2 ale tylko po zabiciu tak jest.
Ad.1 czyli jak zrobic aby mial to bez archow?
Dodano 29 kwiecień 2011 - 16:44:
Gdzie jest funkcja, która odpowiada za danie graczowi itemu po zabiciu wroga?
Ad.1 czyli jak zrobic aby mial to bez archow?
Dodano 29 kwiecień 2011 - 16:44:
Gdzie jest funkcja, która odpowiada za danie graczowi itemu po zabiciu wroga?
Sniper Elite
03.05.2011
Ok, dzięki za pomoc, na razie jej już nie potrzebuje bo sobie jakoś radze, może później jeszcze was o coś poproszę.
Oczywiście + dla wszystkich co pomogli.
Oczywiście + dla wszystkich co pomogli.