Oto ich opisy:
Potwory
1.Imp: 135Hp -Przy trafieniu przeciwnika ma 10% sznansy ze przeciwnikowi zmieni sie na bron na noz. -Widocznośc zredukowana do 120, -+20 do szybkości, -Odporny na: Fire Shielda, Meekstone. -na nozu zwieksza sobie predkosc (o 5 punktow co 10 sek.), 2.Szkielet: 115Hp -25% szansy na zrespienie sie po smierci, -gdy kucnie jest mniej widoczny (50 z 255), efekt utrzymuje sie poki nie strzeli lub nie zmieni broni, -posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 15 HP co 5 sekund, -na nozu możesz naładować niewidzialnosc (czas ladowania 6 sek.) 3.Szkielet Baal'a: 120Hp -66% szansy na zrespienie sie po smierci, -po zabiciu wroga odnawia Ci sie Hp, -obrazenia otrzymywane sa zmiejszone o 5, -na nozu otrzymuje pakiet granatow (He,2Fb,Smoke) 4.Upadly rycerz: 120Hp -ma 2 Long Jump'y, -+20 do szybkości, -20% szansy na zatrzymanie pocisku przeciwnika, -na nozu pociski typu HeadShoot max 2 5.Wladca gromow: 110Hp -Posiada 4 błyskawice (klawisz X), wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp, -33% szansy na natychmiastowe zabicie z He, -co runde dostaje He -na nozu laduje FireBall'a (obrazenia zalezne od int.) 6.Bestia: 120Hp -ma 25% szansy na upodobnienie sie do przeciwnika na poczatku rundy, -zadaje +5 wiecej DMG, -ma 20% szansy na oslepienie przeciwnika, -na nozu zwieksza sobie predkosc (o 5 punktow co 10 sek.), 7.Szaman: 110Hp -posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 20 HP co 5 sekund, -zmiejszona grawitacja (0.5), -podwójny skok, -na nozu regeneracja zycia (+40 Hp co 5 sek.) 8.Izual: 130Hp -ma 3 miny (klawisz X), ktore zabieraja 75Hp + int. -nie słychać jego kroków, -posiada zoom do broni, -dostaje 200 armoru za zabicie przeciwnika, -na nozu możesz naładować niewidzialnosc (czas ladowania 6 sek.) Demony: 1.Andariel: 115Hp -+10 do szybkosci -Dostaje co runde AK + HE, -Moze uzywac liny do szybkiego przemieszczania sie co 10 sek. -na nozu otrzymuje pakiet granatow (He,2Fb,Smoke) 2.Baal: 125Hp -otrzymane obrazenia zredukowane o 10Hp, -ma 10% szansy na zatrzymanie pocisku przeciwnika, -Odporny na: Archy, Wybuchy po smierci. -obrazenia, ktore zadaje zredukowane o 10 DMG, --25 do szybkosci -na nozu lustrzene pociski max 2 3.Mefisto: 100Hp -ma darmowe AWP co runde, -+5 dmg za kazdym razem, -za zabojstwo odnawia mu sie magazynek, -widocznosc zredukowana do 100 -na nozu otrzymuje pakiet granatow (He,2Fb,Smoke) 4.Diablo: 120Hp -posiada zoom do broni, -nie slychac jego krokow, -za zabicie przeciwnika odnawia mu sie Hp, -Możesz naładować magiczny pancerz max 6 (Odbija pociski) 5.Azmodan: 115Hp -posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 15 HP co 5 sekund, -posiada błyskawice (klawisz X), wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp, -+20 do szybkosci, -widocznosc zredukowana do 100, -na nozu pociski typu HeadShoot max 2 6.Belial: 125Hp -ma zmiejszona grawitacje (0.5), -za zabicie odnawia mu sie magazynek, -dostaje rakiete (klawisz X), ktore zabieraja 60Hp + int., -Możesz naładować magiczny pancerz max 5 (Odbija pociski) 7.Khazra: 110Hp -Posiada 2 błyskawice (klawisz X), wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp, -nie slychac jego krokow, -wysysa z przeciwnika 6 Hp za kazdym strzalem, -na nozu możesz naładować niewidzialnosc (czas ladowania 7 sek.) 8.Duriel: 120Hp -przy trafieniu przeciwnika ma 10% sznansy ze zacznie mu sie trzasc ekran. -+ 5 dmg za kazdym razem, -widocznosc zmiejszona z 255 do 150, -na nozu lustrzene pociski max 3