Moc wysysania Hp zalerzna od inteligencji
Divic
25.04.2011
Moze mi ktoś podać moc dla klasy XXX która będzie zależna od inteligencji?
co 10 inteligencji ilość wysysanego hp co strzał wzrastała by o 2 hp wiecej (startowe 4 wysysane hp co uderzenie)
co 10 inteligencji ilość wysysanego hp co strzał wzrastała by o 2 hp wiecej (startowe 4 wysysane hp co uderzenie)
Stachuu :D ??
25.04.2011
zmienna
c_wampir <-- to to wiesz standardowo dodajesz do klasy np
c_wampir[id] = 1
new wysysa[33]
new c_wampir[33]
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_vampire[attacker_id] > 0) { change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"") } if (c_wampir[attacker_id] > 0) { wysysa[attacker_id] = 4 + player_intelligence[attacker_id] / 5 change_health(attacker_id,wysysa[attacker_id],0,"") } }
c_wampir <-- to to wiesz standardowo dodajesz do klasy np
c_wampir[id] = 1
Divic
25.04.2011
Na pewno tylko tyle musze dodac nic wiecej?
Jak sobie edytowac zalerzne ze co 10 int wysysam 2 hp wiecej?
i gdzie ustawic podstawowe wysysanie?
Użytkownik Divic edytował ten post 25.04.2011 17:20
Jak sobie edytowac zalerzne ze co 10 int wysysam 2 hp wiecej?
i gdzie ustawic podstawowe wysysanie?
Użytkownik Divic edytował ten post 25.04.2011 17:20
Stachuu :D ??
25.04.2011
wysysa[attacker_id] = 4 + player_intelligence[attacker_id]/5
tu jest all
4 to podstawa
+ inteligencja atakującego przez 5
czyli np 4+10/5 = 6