←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Moc wysysania Hp zalerzna od inteligencji

Zablokowany

  • +
  • -
Divic - zdjęcie Divic 25.04.2011

Moze mi ktoś podać moc dla klasy XXX która będzie zależna od inteligencji?
co 10 inteligencji ilość wysysanego hp co strzał wzrastała by o 2 hp wiecej (startowe 4 wysysane hp co uderzenie)
Odpowiedz

  • +
  • -
Stachuu :D ?? - zdjęcie Stachuu :D ?? 25.04.2011

zmienna

new wysysa[33]
new c_wampir[33]


public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
	change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (c_wampir[attacker_id] > 0)
{
	wysysa[attacker_id] = 4 + player_intelligence[attacker_id] / 5
change_health(attacker_id,wysysa[attacker_id],0,"")
}
}

c_wampir <-- to to wiesz standardowo dodajesz do klasy np

c_wampir[id] = 1
Odpowiedz

  • +
  • -
Divic - zdjęcie Divic 25.04.2011

Na pewno tylko tyle musze dodac nic wiecej?
Jak sobie edytowac zalerzne ze co 10 int wysysam 2 hp wiecej?
i gdzie ustawic podstawowe wysysanie?
Użytkownik Divic edytował ten post 25.04.2011 17:20
Odpowiedz

  • +
  • -
Stachuu :D ?? - zdjęcie Stachuu :D ?? 25.04.2011

wysysa[attacker_id] = 4 + player_intelligence[attacker_id]/5


tu jest all
4 to podstawa
+ inteligencja atakującego przez 5

czyli np 4+10/5 = 6
Odpowiedz
Zablokowany