Moze mi ktoś podać moc dla klasy XXX która będzie zależna od inteligencji?
co 10 inteligencji ilość wysysanego hp co strzał wzrastała by o 2 hp wiecej (startowe 4 wysysane hp co uderzenie)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Moc wysysania Hp zalerzna od inteligencji
Temat rozp.
Divic
, 25.04.2011 11:51
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2011 11:51
#2
Napisano 25.04.2011 12:41
zmienna
c_wampir <-- to to wiesz standardowo dodajesz do klasy np
c_wampir[id] = 1
new wysysa[33]
new c_wampir[33]
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_vampire[attacker_id] > 0) { change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"") } if (c_wampir[attacker_id] > 0) { wysysa[attacker_id] = 4 + player_intelligence[attacker_id] / 5 change_health(attacker_id,wysysa[attacker_id],0,"") } }
c_wampir <-- to to wiesz standardowo dodajesz do klasy np
c_wampir[id] = 1
#3
Napisano 25.04.2011 17:15
Na pewno tylko tyle musze dodac nic wiecej?
Jak sobie edytowac zalerzne ze co 10 int wysysam 2 hp wiecej?
i gdzie ustawic podstawowe wysysanie?
Jak sobie edytowac zalerzne ze co 10 int wysysam 2 hp wiecej?
i gdzie ustawic podstawowe wysysanie?
Użytkownik Divic edytował ten post 25.04.2011 17:20
#4
Napisano 25.04.2011 18:48
wysysa[attacker_id] = 4 + player_intelligence[attacker_id]/5
tu jest all
4 to podstawa
+ inteligencja atakującego przez 5
czyli np 4+10/5 = 6
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych