Ninja naprawienie 1/1 z kosy
Skrypcio 24.04.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Niewidzialność oraz 1/2 z PPM";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
strip_user_weapons(id)
client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane powod: Jestes ninja!")
client_print(id, print_chat, "by oPALEJRO");
set_user_armor ( id, 100 )
}
Oto sma nie mam pojecia gdzie tu jest te 1/1 z kosy chcę aby było 1/2 z kosy
Karolus
26.04.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ - notka informująca o tym w jakim programie został stworzony plugin
#include <amxmodx> - 4 zaincludowane moduły do pluginu
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Ninja"; - nazwa klasy
new const opis[] = "Niewidzialność oraz 1/2 z PPM"; - opis klasy
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; - dostaje kose (pozdro że każda klasa ma ją już podstawowo)
new const zdrowie = 0; - ile punktów zdrowia ma w statach
new const kondycja = 5; - ile punktów kondycji ma w statach
new const inteligencja = 0; - ile punktów inta ma w statach
new const wytrzymalosc = 0; - ile punktów wytrzymałości ma w statach
public plugin_init() { - public odpowiadający za nazwę pluginu, jego wersję i autora
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); - wyciągnięcie funkcji z głównego cod moda
}
public cod_class_enabled(id) - gdy ktoś wybiera klasę to:
{
strip_user_weapons(id) - to chyba jest odpowiedzialne ze blokadę wszystkich pozostałych broni (ale na pewno nie za szansę z kosy)
client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane powod: Jestes ninja!") - info na czacie
client_print(id, print_chat, "by oPALEJRO"); - info na czacie
set_user_armor ( id, 100 ) - ustawia graczowi 100 armoru
}
Widzisz gdzieś tutaj 1/x z broni?
Tutaj masz tutorial jak dodać sobie takie 1/x z danej broni:
[CoD Nowy] [Tutorial]Bronie 1/x dla klas. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#include <amxmodx> - 4 zaincludowane moduły do pluginu
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Ninja"; - nazwa klasy
new const opis[] = "Niewidzialność oraz 1/2 z PPM"; - opis klasy
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; - dostaje kose (pozdro że każda klasa ma ją już podstawowo)
new const zdrowie = 0; - ile punktów zdrowia ma w statach
new const kondycja = 5; - ile punktów kondycji ma w statach
new const inteligencja = 0; - ile punktów inta ma w statach
new const wytrzymalosc = 0; - ile punktów wytrzymałości ma w statach
public plugin_init() { - public odpowiadający za nazwę pluginu, jego wersję i autora
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); - wyciągnięcie funkcji z głównego cod moda
}
public cod_class_enabled(id) - gdy ktoś wybiera klasę to:
{
strip_user_weapons(id) - to chyba jest odpowiedzialne ze blokadę wszystkich pozostałych broni (ale na pewno nie za szansę z kosy)
client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane powod: Jestes ninja!") - info na czacie
client_print(id, print_chat, "by oPALEJRO"); - info na czacie
set_user_armor ( id, 100 ) - ustawia graczowi 100 armoru
}
Widzisz gdzieś tutaj 1/x z broni?
Tutaj masz tutorial jak dodać sobie takie 1/x z danej broni:
[CoD Nowy] [Tutorial]Bronie 1/x dla klas. - AMXX.pl: Support AMX Mod X