←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

0 HP Bug

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 23.04.2011

0 HP Bug

Naprawia bugi które ukazują się gdy gracz ma więcej hp niż 255 (zmiana sterowania itp.)
uwaga ! plugin działa ale nie na cod modzie
 
Nowa wersja tutaj 0 HP Bug New - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Instalacja:

  • Wrzucasz i działa żadnych cvarow dopisujesz tylko do plugns.ini

Załączony plik  0_hp_bug.sma   441 bajtów   1907 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 23.04.2011

prosty ale przydatny :) hihihihihi

wiele ludzi miało z tym problemy, ja to zrobiłem na chłopski rozum i jak ziomek miał 255 hp to mu dodwałem po prostu 5hp xD ^^
Użytkownik Frajer edytował ten post 23.04.2011 12:32
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 23.04.2011

Wreszcie coś pożytecznego, przetestuje dzisiaj u siebie, ale jak patrze na kod, to wszystko okey.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 10.07.2011

a mi nie dziala :(
Odpowiedz

  • +
  • -
Wisnia18 - zdjęcie Wisnia18 10.07.2011

Mi też to nie działało na serwerze CoD :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Rafal_94 - zdjęcie Rafal_94 10.07.2011

to napiszcie temat odpowiedni i wszystko co pokazuej sie wam / w logach

plugin mądry :P
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 11.07.2011


a mi nie dziala sad.gif




Mi też to nie działało na serwerze CoD tongue.gif


wina cod'a
Użytkownik DarkGL edytował ten post 24.04.2013 12:09
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 11.07.2011

Przydatne :)

PS. można trochę skrócić o ile się nie mylę

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new gmsgHealth

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

gmsgHealth = get_user_msgid("Health")
register_message(gmsgHealth, "msgHealth");
}

public msgHealth(iMsgtype, iMsgid, id)
if(get_msg_arg_int(1) > 0xFF)
set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 0xFF);

Użytkownik diablix edytował ten post 12.07.2011 14:48
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 11.07.2011

dałeś ten sam kod z usunietymi {} i spacjami kompilator i tak przekonwertuje ten kod do takiej samej postaci
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 11.07.2011

dałeś ten sam kod z usunietymi {} i spacjami kompilator i tak przekonwertuje ten kod do takiej samej postaci


U mnie jest w postaci wiadomości a u Ciebie wydarzenia ale skoro tak mówisz to i tak na jedno wyjdzie :)
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 25.07.2011

a mi nie dziala :(



Mi też to nie działało na serwerze CoD :P


winda cod'a



Skro wina CoDa to jak zrobić by to działało?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 11.11.2011

Co do pluginu, to chyba można to zrobić w ten sposób
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new gmsgHealth

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("Health", "Health", "be", "1>255")
gmsgHealth = get_user_msgid("Health")
}

public Health(id)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgHealth, _, id )
write_byte( 255 )
message_end()
}

Czyli bez sprawdzania w samej funkcji czy hp jest większe niż 255.
Odpowiedz

Cannabis - zdjęcie Cannabis 11.11.2011

Czytajcie ze zrozumieniem

plugin działa ale nie na cod modzie


sebul (11.11.2011 14:19):
A do kogo to? xD Przecież wcześniejsze posty są już stare...
Odpowiedz